« Modeli obrazovanja « Jednogodišnja usavršavanja
MM

Menadžer marketinga

Marketing Manager

Marketinške aktivnosti - od marketing plana do marketinške agencije

U današnjim tržišnim okolnostima zadovoljstvo potrošača postaje sve važnijim ciljem organizacija. Zadovoljstvo stvara stalne potrošače koji povećavaju tržišni udjel one marke koju kupuju i troše. To za organizaciju znači učvršćivanje položaja na tržištu i dobivanje tržišnog udjela, što je osnova ne samo tržišnog rasta nego i opstanka na tržištu. Menadžer marketinga treba raspolagati znanjima i vještinama stalnog usklađivanja mogućnosti svoje proizvodne ili uslužne organizacije s tržišnim prilikama. On objedinjava aktivnosti istraživanja tržišta, razvoja proizvoda ili usluge, formiranja cijena, odluka o prodaji i odluka o promidžbi. Sve te aktivnosti odvijaju se koordinirano kao dio cjelokupnog strateškog upravljanja poduzeća.

Naučit ćemo vas:

  • metodama istraživanja tržišta
  • kako radi i kako je ustrojena marketinška agencija
  • značenju segmentacije tržišta i izboru ciljne skupine
  • kako ponuditi adekvatni proizvod ili uslugu prema ciljnim skupinama
  • kako učinkovito upravljati eventima
  • organizirati prodaju ovisno o vrsti proizvoda i ciljnoj skupini
  • odlučiti o sadržaju promidžbe
  • izabrati likovno i verbalno rješenje oglašivačke poruke
  • samostalno izraditi plan marketinga
  • samostalno izraditi poslovni plan
  • kako u cijelosti upravljati gerila marketingom
  • kako primjeniti sve alate digitalnog marketinga
  • usavršiti prezentacijske vještine
  • kako upoznati ponašanje potrošača
  • kako učinkovito komunicirati putem društvenih mreža
  • što je identitet i image
  • što je brandiranje

Predavači i kolegiji

Predavač/kolegij Ukupno sati
mr.sc. Igor Medićdr.sc. Martina Mikrutmr. Beti MihajlovićGordana Zagorec, MBAJelena Mijailović Integrirana marketinška komunikacija (Marketing mix) 16
dr.sc. Martina Mikrut Istraživanje tržišta 8
mr.sc. Igor Medićdr.sc. Martina Mikrut Izrada marketing i media plana 8
doc.dr.sc. Davor Perkovmr.sc. Andreja Švigir Osnove menadžmenta 30
mr.sc. Igor Medić Gerila marketing 20
prof.dr.sc. Božo Skokomr. Beti Mihajlovićdr.sc. Damir Jugo Identitet, image i marketinške agencije 16
dr. Hrvoje Kenfelj Utjecajno komuniciranje 22
Bruno BlumenscheinMarijan PalićMate MijićMirjana Fijolić Digitalni marketing i marketing na društvenim mrežama 30
dr.sc. Martina Mikrutprof.dr.sc. Božo Skokomr.sc. Igor Medić Brand management i korporativni identitet 6
prof.dr.sc. Božo SkokoAlen Živadinovićmr. Beti Mihajlović Event Management 4

Polaznici ostvaruju pravo i na dodatni broj sati gostiju predavača, te slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja.

Ukupno sati:
162
Preduvjeti za upis:
minimalno završena srednja škola
Cijena programa:
20.000 kn
Mogućnost otplate:
10 rata
Termini održavanja:
srijedom i četvrtkom te pojedinim utorcima od 17:00 do 21:00 sat
Početak nastave:
kraj listopada ili početak studenog 2017. godine
Kraj nastave:
početak svibnja 2018. g.