« Modeli obrazovanja « Jednogodišnja usavršavanja
PR

Menadžer za odnose s javnošću

Public Relations Manager

Najcjelovitija edukacija o odnosima s javnošću

Odnosi s javnošću složena su djelatnost čija je svrha određivanje strategije, planiranje, ispitivanje i unapređivanje slike ili reputacije koju koju organizacija, pojedinac, institucija, ustanova, udruga ili trgovačko društvo imaju ili bi trebala imati u javnosti. Menadžera za odnose s javnošću potrebno je osposobiti znanjima i vještinama nužnim za uspješno i svekoliko komuniciranje s javnošću i medijima te za složene komunikacijske i druge aktivnosti i vještine potrebne za razvoj i unapređivanje poslovanja organizacije i njene reputacije na tržištu.

Naučit ćemo vas:

  • razumjeti, prepoznati i primjeniti osnovne marketinške i PR vještine
  • upoznati se s radom, poslovanjem i ustrojstvom marketinške i PR agencije
  • koristiti se svekolikim komunikacijskim vještinama
  • komunicirati u krizi
  • komunicirati s medijima
  • kreirati identitet i image organizacije ili pojedinca
  • ovladati svim komunikacijskim alatima u PR-u
  • samostalno organizirati medijski nastup
  • samostalno organizirati konferenciju za novinare, izraditi priopćenje za javnost, demanti i sl.
  • ovladati tipovima govorničkih i prezentacijski vještina u nastupu
  • ovladati načelima i organizacijom korporativnog komuniciranja
  • ovladati vještinama glasnogovorničkog umijeća
  • samostalno organizirati evente, te voditi PR projekte
  • ovladati bitnim znanjima o istraživanju tržišta i javnog mijenja
  • što je PR u politici i u političkom marketingu
  • u cijelosti organizirati ured za odnose s javnošću (kako u javnoj upravi tako i u trgovačkim društvima)
  • ovladati komunikacijskim i marketinškim vještinama na društvenim mrežama (online PR)
  • korigirati vanjski izgled nužan za uspješnu komunikaciju

Predavači i kolegiji

Predavač/kolegij Ukupno sati
mr.sc. Aleksandra Kolarićprof.dr.sc. Božo Skoko Uvod u PR 6
mr.sc. Aleksandra Kolarić Odnosi s medijima 16
prof.dr.sc. Božo Skokodr.sc. Martina MikrutJelena Mijailović Identitet, image i korporativni identitet 16
mr.sc. Aleksandra KolarićMarijana Petir Tehnike i alati PR-a 10
Ivona Lušićmr. Beti Mihajlovićmr.sc. Roberta Brusić Korporativne komunikacije 10
Dunja LakušGoran MilićIvica RopušMirjana HrgaSandra KrižanecTrpimir Vicković Glasnogovorništvo i trening javnog nastupa 16
Krešimir Macan Krizno komuniciranje i spin 14
dr. Hrvoje Kenfelj Utjecajno komuniciranje 24
mr.sc. Igor Medićdr.sc. Martina Mikrut Gerila marketing i istraživački alati u PR-u 10
Bruno BlumenscheinKrešimir MacanMarijan PalićMate Mijić Društvene mreže i online PR 30
prof.dr.sc. Božo Skoko PR agencije 8

Polaznici ostvaruju pravo i na dodatni broj sati gostiju predavača, te slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja.

Ukupno sati:
160
Preduvjeti za upis:
Minimalno završena srednja škola
Cijena programa:
20.000 kn
Mogućnost otplate:
10 rata
Termini održavanja:
utorkom i srijedom od 17:00 do 21:00 sat
Početak nastave:
kraj listopada ili početak studenog 2017. godine
Kraj nastave:
početak svibnja 2018. g.