« Modeli obrazovanja « Jednogodišnja usavršavanja
MPM

Menadžer političkog marketinga

Political Marketing Manager

Politički marketing - prva edukacija te vrste u Hrvatskoj

Politički marketing je planiranje i realizacija odnosa političke stranke ili pojedinca s biračkim tijelom i drugim grupama unutar javnosti kroz političku promidžbu i druge aktivnosti radi pridobivanja potpore u javnosti, parlamentu ili na izborima. Cilj usavršavanja je voditelja političkog marketinga osposobiti znanjima i vještinama nužnim za uspješno vođenje izborne kampanje, izbornoga stožera, prezentaciju stranke i pridobivanje javne potpore za nju. Također ga osposobiti znanjima i vještinama nužnim za uspješno prezentiranje stranačkoga programa i drugih stranačkih aktivnosti, te ga usavršiti za uspješan politički nastup i svekoliko političko komuniciranje. Usavršiti ga za marketinško-političku potporu političkim kandidatima kao i političkim strankama u cjelini.

Naučit ćemo vas:

  • organizirati izbornu kampanju
  • upoznati se s radom, poslovanjem i ustrojstvom marketinške agencije
  • organizirati i voditi izborni stožer
  • uspješno lobirati i pribavljati financijska sredstva za vođenje kampanje
  • vladati temeljnim političkim pojmovima
  • koristiti se svekolikim komunikološkim vještinama
  • uspješno komunicirati s javnošću i medijima i samostalno organizirati medijski nastup
  • naučiti klijente voditi konferencije za novinare
  • naučiti klijente izraditi priopćenje za javnost
  • naučiti klijente koristiti govorničke vještine u nastupu
  • vladati osnovnim aksiomima socijalne i političke psihologije
  • prepoznati društveno, političko i kulturološko okruženje
  • primijeniti etičke norme nužne za obavljanje javnih poslova
  • osposobiti klijente znanjima i umijećima govornog i pisanog komuniciranja
  • znati korigirati kod klijenata vanjski izgled nužan za uspješnu komunikaciju
  • istržaivati raspoloženje javnog mijenja
  • samostalno izraditi političko - marketinšku strategiju
  • ovladati svim PR alatima u političkom marketingu

Predavači i kolegiji

Predavač/kolegij Ukupno sati
Asja ČengićIvica Ropušdr.sc. Marijana Grbešadr.sc. Miljenko Antić Politički marketing (izrada političko marketinške strategije) 20
prof.dr.sc. Zoran Kurelić Temeljni politički i društveni pojmovi 10
mr.sc. Aleksandra Kolarić Uvod u PR i odnosi s medijima 20
Krešimir Macandr.sc. Marijana Grbeša Krizno komuniciranje i spin u politici 14
Ivica RopušDunja LakušKrešimir Macan Glasnogovorništvo i krizno komuniciranje 20
prof.dr.sc. Božo Skokodr.sc. Martina Mikrut Identitet i image 16
mr.sc. Aleksandra Kolarićmr. Beti MihajlovićMarijana Petir Komunikacijski alati u političkom marketingu 10
Dunja LakušMirjana HrgaSandra KrižanecTrpimir Vicković Trening javnog i medijskog nastupa 20
dr. Hrvoje Kenfeljprof.dr.sc. Vladimir Gruden Socijalna i politička psihologija 10
dr.sc. Martina Mikrut Integrirana marketinška komunikacija 20

Polaznici ostvaruju pravo i na dodatni broj sati gostiju predavača, te slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja.

Ukupno sati:
160
Preduvjeti za upis:
Minimalno završena srednja škola
Cijena programa:
20.000 kn
Mogućnost otplate:
10 rata
Termini održavanja:
utorkom i srijedom od 17:00 do 21:00 sat
Početak nastave:
kraj listopada ili početak studenog 2017. godine
Kraj nastave:
početak svibnja 2018. g.