Jednogodišnja stručna usavršavanja / Menadžer turističke destinacije

DM
Menadžer turističke destinacije
Tourist Destination Manager
Program edukacije za menadžera turističke destinacije namijenjen je svima koji se na bilo koji način bave, ili se žele baviti, upravljanjem turističkom destinacijom ili nekim od njenih segmenata. Destinacijski menadžment pripada skupini novijih znanstvenih i stručnih područja upravo zbog toga što se fokus marketinških i razvojnih nastojanja u turizmu danas seli upravo na turističke destinacije. Destinacijski menadžment, zasnovan na princima IQM-a (Integrated Quality Management – integralno upravljanje kvalitetom) predstavlja jedno od središnjih područja znanstvenog i stručnog djelovanja u suvremenom turizmu. Njegov cilj je razvijati konkurentnost turističke destinacije, a time i svakog njenog dionika, upravo kroz objedinjene napore svih koji su uključeni u njen razvoj. Ovaj princip, zasnovan na načelima održivog turizma, nastoji stvoriti „balans“ i uravnotežiti interese pojedinih dionika turističke destinacije iz privatnog i javnog sektora, nastojeći istovremeno graditi brend destinacije i ojačati njen položaj na visoko konkurentnom svjetskom turističkom tržištu. Marketing i menadžment turističke destinacije usko su vezani i neophodno je usporedno raditi na njima kako bi se postigli željeni ciljevi.
Ovaj je program zasnovan na najnovijim razvojnim i tržišnim principima i temeljima suvremenog destinacijskog menadžmenta, a to je IQM princip, prema kojem se razvijaju najkompetentnije svjetske turističke destinacije, čiji put trebamo slijediti i mi u Hrvatskoj.
Destinacijski menadžment i IQM princip definiran je smjernicama EU iz 2000. godine, ali i Strategijom razvoja turizma RH do 2020. godine, koja predviđa i zakonske izmjene prema kojima će se postojeće turističke zajednice preustrojiti u DMO (Destinacijske menadžment organizacije), a receptivne turističke agencije u DMC (Destinacijske menadžment kompanije). Pored toga, poznato je da najrenomiranije hotelske kompanije u Hrvatskoj i u svijetu imaju u svojoj organizaciji ustrojen sektor destinacijskog menadžmenta, koji ima za cilj vlastiti hotelski proizvod integrirati u proizvod destinacije i tako „složiti“ destinacijski paket proizvod. Takvim kompanijama neophodan je visokoobrazovani kadar, odnosno manager turističke destinacije.
Ovaj nastavni program namijenjen je širokom krugu polaznika – sadašnjim i potencijalnim direktorima i predsjednicima turističkih zajednica, članovima turističkih vijeća turističkih zajednica, zaposlenicima u javnim upravama (gradovi, općine, županije) turističkih gradova i mjesta, javnih državnih tijela iz područja turizma, ali i menadžerima u realnom sektoru – direktorima i vlasnicima turističkih agencija, hotela, pansiona, hostela, OPG-a u ruralnom turizmu, privatnim iznajmljivačima, vlasnicima ugostiteljskih objekata, ali i menadžerima svih drugih dionika u turističkim destinacijama (ravnateljima muzeja, pučkih otvorenih učilišta i drugih kulturnih ustanova, te obrazovnih ustanova u turizmu, srednjoškolskim profesorima, voditeljima sportskih i strukovnih udruga i slično), ali i svakom tko je involviran u proces djelovanja ili odlučivanja u turističkoj destinaciji.
Danas se destinacijski menadžment smatra jedinim prihvatljivim principom nužnim za razvojni iskorak svake turističke destinacije – bila ona obalna, urbana ili ruralna,koja istovremeno želi izgraditi vlastiti brend i ojačati svoju konkurentnost, ali i očuvati održivost prostora, prirode i kulture lokalne zajednice. Osnovni princip destinacijskog menadžmenta je da samo zadovoljni stanovnici i poduzetnici u turizmu, uz široku podršku javnog sektora, mogu graditi dugoročni opstanak i razvoj destinacije, te ostvariti kvalitetu turističkog proizvoda i zadovoljstvo turista, i dobar menadžer turističke destinacije je u mogućnosti to postići.
Predavači i kolegiji
doc.dr.sc. Davor Perkov, dr.sc. Hrvoje Carić, dr.sc. Ivan Herak Osnove menadžmenta i strateški menadžment u turizmu | 30 |
prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović Destinacijski menadžment i integralno upravljanje turističkom destinacijom (IQM) | 30 |
mr.sc. Igor Medić, prof.dr.sc. Božo Skoko, dr.sc. Martina Mikrut Osnove marketinga i brendiranje turističke destinacije | 20 |
mr.sc. Ivana Jakir-Bajo Osnove budžetiranja u javnom sektoru i turističkim zajednicama | 5 |
dr.sc. Daniela Angelina Jelinčić, doc.dr.sc. Vladimir Mozetič, dr.sc. Nevenka Kovač, Matej Perkov Posebni oblici turizma | 12 |
dr.sc. Hrvoje Carić, dr.sc. Sanja Tišma Održivi razvoj u turizmu | 5 |
prof.dr.sc. Božo Skoko, dr.sc. Daniela Angelina Jelinčić Stvaranje doživljaja u turizmu | 12 |
prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Diana Franulić Šarić, Petar Mišo Mihočević Identitet, imidž i upravljanje događanjima | 18 |
dr. Hrvoje Kenfelj, Dunja Lakuš Utjecajno komuniciranje i prezentacijske vještine | 18 |
Gostujući predavači dr.sc. Sanda Čorak, prof.dr.sc. Boris Vujčić, Sanda Bravar, mr.sc. Aleksandra Kolarić, Krešimir Macan, Mate Mijić | |
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja |
UKUPNO SATI: | 150 |
Preduvjeti za upis: | Završena visoka škola ili srednja škola turističkog usmjerenja |
Cijena programa: | 21.000 kn |
Mogućnost otplate: | 10 rata |
Termini održavanja: | srijedom od 17 do 21 sat, te pojedinim četvrtcima ili utorcima od 17 do 21 sat |
Početak nastave: | utorak, 10. studenog 2020. godine |
Kraj nastave: | kraj travnja 2021. godine |

DM
Menadžer turističke destinacije
Tourist Destination Manager
Program edukacije za menadžera turističke dstinacije namijenjen je svima koji se na bilo koji način bave, ili se žele baviti, upravljanjem turističkom destinacijom ili nekim od njenih segmenata. Destinacijski menadžment pripada skupini novijih znanstvenih i stručnih područja upravo zbog toga što se fokus marketinških i razvojnih nastojanja u turizmu danas seli upravo na turističke destinacije. Destinacijski menadžment, zasnovan na princima IQM-a (Integrated Quality Management – integralno upravljanje kvalitetom) predstavlja jedno od središnjih područja znanstvenog i stručnog djelovanja u suvremenom turizmu. Njegov cilj je razvijati konkurentnost turističke destinacije, a time i svakog njenog dionika, upravo kroz objedinjene napore svih koji su uključeni u njen razvoj. Ovaj princip, zasnovan na načelima održivog turizma, nastoji stvoriti „balans“ i uravnotežiti interese pojedinih dionika turističke destinacije iz privatnog i javnog sektora, nastojeći istovremeno graditi brend destinacije i ojačati njen položaj na visoko konkurentnom svjetskom turističkom tržištu. Marketing i menadžment turističke destinacije usko su vezani i neophodno je usporedno raditi na njima kako bi se postigli željeni ciljevi.
Ovaj je program zasnovan na najnovijim razvojnim i tržišnim principima i temeljima suvremenog destinacijskog menadžmenta, a to je IQM princip, prema kojem se razvijaju najkompetentnije svjetske turističke destinacije, čiji put trebamo slijediti i mi u Hrvatskoj.
Destinacijski menadžment i IQM princip definiran je smjernicama EU iz 2000. godine, ali i Strategijom razvoja turizma RH do 2020. godine, koja predviđa i zakonske izmjene prema kojima će se postojeće turističke zajednice preustrojiti u DMO (Destinacijske menadžment organizacije), a receptivne turističke agencije u DMC (Destinacijske menadžment kompanije). Pored toga, poznato je da najrenomiranije hotelske kompanije u Hrvatskoj i u svijetu imaju u svojoj organizaciji ustrojen sektor destinacijskog menadžmenta, koji ima za cilj vlastiti hotelski proizvod integrirati u proizvod destinacije i tako „složiti“ destinacijski paket proizvod. Takvim kompanijama neophodan je visokoobrazovani kadar, odnosno manager turističke destinacije.
Ovaj nastavni program namijenjen je širokom krugu polaznika – sadašnjim i potencijalnim direktorima i predsjednicima turističkih zajednica, članovima turističkih vijeća turističkih zajednica, zaposlenicima u javnim upravama (gradovi, općine, županije) turističkih gradova i mjesta, javnih državnih tijela iz područja turizma, ali i menadžerima u realnom sektoru – direktorima i vlasnicima turističkih agencija, hotela, pansiona, hostela, OPG-a u ruralnom turizmu, privatnim iznajmljivačima, vlasnicima ugostiteljskih objekata, ali i menadžerima svih drugih dionika u turističkim destinacijama (ravnateljima muzeja, pučkih otvorenih učilišta i drugih kulturnih ustanova, te obrazovnih ustanova u turizmu, srednjoškolskim profesorima, voditeljima sportskih i strukovnih udruga i slično), ali i svakom tko je involviran u proces djelovanja ili odlučivanja u turističkoj destinaciji.
Danas se destinacijski menadžment smatra jedinim prihvatljivim principom nužnim za razvojni iskorak svake turističke destinacije – bila ona obalna, urbana ili ruralna,koja istovremeno želi izgraditi vlastiti brend i ojačati svoju konkurentnost, ali i očuvati održivost prostora, prirode i kulture lokalne zajednice. Osnovni princip destinacijskog menadžmenta je da samo zadovoljni stanovnici i poduzetnici u turizmu, uz široku podršku javnog sektora, mogu graditi dugoročni opstanak i razvoj destinacije, te ostvariti kvalitetu turističkog proizvoda i zadovoljstvo turista, i dobar menadžer turističke destinacije je u mogućnosti to postići.
Predavači i kolegiji
doc.dr.sc. Davor Perkov, dr.sc. Hrvoje Carić, dr.sc. Ivan Herak Osnove menadžmenta i strateški menadžment u turizmu | 30 |
prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović Destinacijski menadžment i integralno upravljanje turističkom destinacijom (IQM) | 30 |
mr.sc. Igor Medić, prof.dr.sc. Božo Skoko, dr.sc. Martina Mikrut Osnove marketinga i brendiranje turističke destinacije | 20 |
mr.sc. Ivana Jakir-Bajo Osnove budžetiranja u javnom sektoru i turističkim zajednicama | 5 |
dr.sc. Daniela Angelina Jelinčić, doc.dr.sc. Vladimir Mozetič, dr.sc. Nevenka Kovač, Matej Perkov Posebni oblici turizma | 12 |
dr.sc. Hrvoje Carić, dr.sc. Sanja Tišma Održivi razvoj u turizmu | 5 |
prof.dr.sc. Božo Skoko, dr.sc. Daniela Angelina Jelinčić Stvaranje doživljaja u turizmu | 12 |
prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Diana Franulić Šarić, Petar Mišo Mihočević Identitet, imidž i upravljanje događanjima | 18 |
dr. Hrvoje Kenfelj, Dunja Lakuš Utjecajno komuniciranje i prezentacijske vještine | 18 |
Gostujući predavači dr.sc. Sanda Čorak, prof.dr.sc. Boris Vujčić, Sanda Bravar, mr.sc. Aleksandra Kolarić, Krešimir Macan, Mate Mijić | |
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja |
UKUPNO SATI: | 150 |
Preduvjeti za upis: | Završena visoka škola ili srednja škola turističkog usmjerenja |
Cijena: | 21.000 kn |
Mog. otplate: | 10 rata |
Termini održavanja: | srijedom od 17 do 21 sat, te pojedinim četvrtcima ili utorcima od 17 do 21 sat |
Početak nastave: | utorak, 10. studenog 2020. godine |
Kraj nastave: | kraj travnja 2021. godine |
Jednogodišnja stručna usavršavanja
Jednogodišnja stručna usavršavanja
Menadžer za odnose s javnošću - PR
Menadžer političkog marketinga - MPM
Voditelj u elektroničkim medijima - VEM
Menadžer ljudskih potencijala - HRM
Specijalist za radne odnose - SRO
Specijalist za digitalni marketing i društvene mreže - SDM
Menadžer turističke destinacije - DM
Projektni menadžer EU fondova - EUPM
Menadžer u javnom sektoru - MJS
A. Kneza Mislava 14
A. 10 000 Zagreb-HR
T. +385 1 4618 444
M. +385 91 2310 961
M. +385 99 5155 033
E. uciliste@experta.hr
Prijavi se na Newsletter
U. Kneza Mislava 14, 10 000 Zagreb
T. +385 1 4618 444
M. +385 91 2310 961, +385 99 5155 033
E. uciliste@experta.hr