Berislav Tomšić

Diplomirao marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Polaznik poslijediplomskog studija smjer B2B Marketing. Radio u GreyWorldwide/Mediacom, Carat/Doticni, Digitel medijski servisi. Od 2007. godine vodi agenciju za trižišno komuniciranje PlanArt. U proteklom desetljeću radio kao strateški i detaljni planer za veliki broj klijenata: VIPnet, T-Mobile, Masterfoods, Ferrero, Zaba, Avon, Hypo-Alpe-Adria Bank, Salveo, itd.

Berislav Tomšić

Diplomirao marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Polaznik poslijediplomskog studija smjer B2B Marketing. Radio u GreyWorldwide/Mediacom, Carat/Doticni, Digitel medijski servisi. Od 2007. godine vodi agenciju za trižišno komuniciranje PlanArt. U proteklom desetljeću radio kao strateški i detaljni planer za veliki broj klijenata: VIPnet, T-Mobile, Masterfoods, Ferrero, Zaba, Avon, Hypo-Alpe-Adria Bank, Salveo, itd.