Bruno Blumenschein

Suvlasnik je i direktor tvrtke Overtime koja je aktivna u području sportskog marketinga s naglaskom na digitalnu komunikaciju i sponzorske aktivacije. Među klijentima Overtimea ističu se KK Cedevita, RTL Televizija, organizacija NBA kampova na razini Europe, individualni sportaši poput Sanje Jovanović, te pisanje prve svjetske knjige o Snapchatu u sportu. Jedan je od osam poduzetnika iz prve generacije Founder Institute startup edukacije iz Silicon Valleya te je član druge generacije ZIP-a (Zagrebački inkubator poduzetništva). Nakon što je bio urednik sporta na webu Večernjeg lista, radio je u području odnosa s javnošću s brojnim međunarodnim korporacijama među kojima Nokia, P&G, Pernod Ricard i mnoge druge.

Bruno Blumenschein

Suvlasnik je i direktor tvrtke Overtime koja je aktivna u području sportskog marketinga s naglaskom na digitalnu komunikaciju i sponzorske aktivacije. Među klijentima Overtimea ističu se KK Cedevita, RTL Televizija, organizacija NBA kampova na razini Europe, individualni sportaši poput Sanje Jovanović, te pisanje prve svjetske knjige o Snapchatu u sportu. Jedan je od osam poduzetnika iz prve generacije Founder Institute startup edukacije iz Silicon Valleya te je član druge generacije ZIP-a (Zagrebački inkubator poduzetništva). Nakon što je bio urednik sporta na webu Večernjeg lista, radio je u području odnosa s javnošću s brojnim međunarodnim korporacijama među kojima Nokia, P&G, Pernod Ricard i mnoge druge.