Jednogodišnja stručna usavršavanja / Specijalist za digitalni marketing

SDM

Specijalist za digitalni marketing i društvene mreže

Digital Marketing and Social Media Specialist

Specijalist za digitalni marketing i društvene mreže je specifično zanimanje nastalo u jeku takozvane digitalne revolucije. Program objedinjuje znanja i vještine iz područja odnosa s javnošću, marketinga, prodaje i informacijskih tehnologija. Specifičnosti interneta kao komunikacijskog kanala i promjena ljudskih navika u modernom vremenu od Specijalista za digitalni marketing i Community Managera iziskuje kreativnost kojom zadobivaju i zadržavaju pozornost korisnika, analitičnost u planiranju i evaluaciji, posvećenost poslu bez radnog vremena, praćenje trendova i stalnu edukaciju. Poslovno učilište Experta s ovim je suvremenim i sveobuhvatnim programom stručnog usavršavanja najbolje mjesto za sve one koji žele ući u svijet online komunikacije te se u njoj dodatno usavršiti.

Naučit ćemo vas:

  • samostalno izraditi i provoditi komunikacijsku strategiju na društvenim mrežama
  • samostalno izraditi i provoditi marketing plan na društvenim mrežama
  • izabrati najprikladnije vrste objava na društvenim mrežama za ostvarenje komunikacijskih i marketinških ciljeva
  • stvarati vrijedan, relevantan i konzistentan sadržaj za privlačenje ciljane publike i dugoročnu izgradnju baze istinskih fanova
  • prilagoditi online komunikaciju specifičnostima različitih društvenih mreža
  • oblikovati zanimljive i interaktivne objave na Facebooku, Twitteru i Instagramu
  • kako iskoristiti nove društvene mreže (Snapchat, Periscope) i trendove za pristup novim potrošačima
  • kako ostvariti publicitet objavama na društvenim mrežama
  • kako provesti kvalitetnu evaluaciju komunikacijskih i marketinških aktivnosti na društvenim mrežama
  • kako koristiti oglašivačke mreže i tražilice za promociju
  • kako koristiti društvene mreže i kvalitetan sadržaju cilju poboljšanja svekoliko poslovne uspješnosti

Predavači i kolegiji

Mate Mijić
Uvod u društvene mreže
4
prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Aleksandra Kolarić
Uvod u PR i odnosi s medijima
16
prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Igor Medić
Brand management i korporativni identitet
10
Krešimir Macan, Mate Mijić, Marijan Palić, Bruno Blumenschein
Komunikacija i marketing na Facebooku
12
Mate Mijić, Marijan Palić, Bruno Blumenschein
Komunikacija i marketing na Twitteru
6
Mate Mijić, Marijan Palić, Bruno Blumenschein
Komunikacija i marketing na Instagramu
6
Mate Mijić, Marijan Palić, Bruno Blumenschein
Nove društvene mreže
6
mr. sc. Aleksandra Kolarić, Marijan Palić, Bruno Blumenschein
Mjerenje uspješnosti kampanja na društvenim mrežama
6
Krešimir Macan
Krizno komuniciranje i spin
14
Mate Mijić, Marijan Palić, Bruno Blumenschein
Content marketing
14
mr. sc. Igor Medić
Gerila marketing
26
Miroslav Varga
Marketing na tražilici Google
8
dr. Hrvoje Kenfelj, Dunja Lakuš, Trpimir Vicković
Utjecajno komuniciranje
20
doc. dr. sc. Davor Perkov
Osnove menadžment
20
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja
UKUPNO SATI: 164
Preduvjeti za upis: Minimalno završena srednja škola
Cijena programa: 20.000 kn
Mogućnost otplate: 10 rata
Termini održavanja: utorkom i srijedom te pojedinim četvrtcima od 17:00 do 21:00
Početak nastave: srijeda 7. studenog 2018. godine
Kraj nastave: početak svibnja 2019. godine

SDM

Specijalist za digitalni marketing i društvene mreže

Digital Marketing and Social Media Specialist

Specijalist za digitalni marketing i društvene mreže je specifično zanimanje nastalo u jeku takozvane digitalne revolucije. Program objedinjuje znanja i vještine iz područja odnosa s javnošću, marketinga, prodaje i informacijskih tehnologija. Specifičnosti interneta kao komunikacijskog kanala i promjena ljudskih navika u modernom vremenu od Specijalista za digitalni marketing i Community Managera iziskuje kreativnost kojom zadobivaju i zadržavaju pozornost korisnika, analitičnost u planiranju i evaluaciji, posvećenost poslu bez radnog vremena, praćenje trendova i stalnu edukaciju. Poslovno učilište Experta s ovim je suvremenim i sveobuhvatnim programom stručnog usavršavanja najbolje mjesto za sve one koji žele ući u svijet online komunikacije te se u njoj dodatno usavršiti.

Naučit ćemo vas:

  • samostalno izraditi i provoditi komunikacijsku strategiju na društvenim mrežama
  • samostalno izraditi i provoditi marketing plan na društvenim mrežama
  • izabrati najprikladnije vrste objava na društvenim mrežama za ostvarenje komunikacijskih i marketinških ciljeva
  • stvarati vrijedan, relevantan i konzistentan sadržaj za privlačenje ciljane publike i dugoročnu izgradnju baze istinskih fanova
  • prilagoditi online komunikaciju specifičnostima različitih društvenih mreža
  • oblikovati zanimljive i interaktivne objave na Facebooku, Twitteru i Instagramu
  • kako iskoristiti nove društvene mreže (Snapchat, Periscope) i trendove za pristup novim potrošačima
  • kako ostvariti publicitet objavama na društvenim mrežama
  • kako provesti kvalitetnu evaluaciju komunikacijskih i marketinških aktivnosti na društvenim mrežama
  • kako koristiti oglašivačke mreže i tražilice za promociju
  • kako koristiti društvene mreže i kvalitetan sadržaju cilju poboljšanja svekoliko poslovne uspješnosti

Predavači i kolegiji

Mate Mijić
Uvod u društvene mreže
4
prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Aleksandra Kolarić
Uvod u PR i odnosi s medijima
16
prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Igor Medić
Brand management i korporativni identitet
10
Krešimir Macan, Mate Mijić, Marijan Palić, Bruno Blumenschein
Komunikacija i marketing na Facebooku
12
Mate Mijić, Marijan Palić, Bruno Blumenschein
Komunikacija i marketing na Twitteru
6
Mate Mijić, Marijan Palić, Bruno Blumenschein
Komunikacija i marketing na Instagramu
6
Mate Mijić, Marijan Palić, Bruno Blumenschein
Nove društvene mreže
6
mr. sc. Aleksandra Kolarić, Marijan Palić, Bruno Blumenschein
Mjerenje uspješnosti kampanja na društvenim mrežama
6
Krešimir Macan
Krizno komuniciranje i spin
14
Mate Mijić, Marijan Palić, Bruno Blumenschein
Content marketing
14
mr. sc. Igor Medić
Gerila marketing
26
Miroslav Varga
Marketing na tražilici Google
8
dr. Hrvoje Kenfelj, Dunja Lakuš, Trpimir Vicković
Utjecajno komuniciranje
20
doc. dr. sc. Davor Perkov
Osnove menadžment
20
* Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja
UKUPNO SATI: 164
Preduvjeti za upis: Minimalno završena srednja škola
Cijena: 20.000 kn
Mog. otplate: 10 rata
Termini održavanja: utorkom i srijedom te pojedinim četvrtcima od 17:00 do 21:00
Početak nastave: srijeda 7. studenog 2018. godine
Kraj nastave: početak svibnja 2019. godine

Kontakt

A.   Kneza Mislava 14
A.  10 000 Zagreb-HR

T.   +385   1 4618 444
T.   +385   1 4618 555
M. +385 91 2310 961
E. uciliste@experta.hr

Pijavi se na Newsletter
Prvi saznaj novosti

Prijavi se na Expertin Newsletter

Kontakt

U.   Kneza Mislava 14, 10 000 Zagreb
T.   +385 1 4618 444, +385 1 4618 555
M. +385 91 2310 961
E.  uciliste@experta.hr