Jednogodišnja stručna usavršavanja / Menadžer marketinga

MM

Menadžer marketinga

Marketing Manager

U današnjim tržišnim okolnostima zadovoljstvo potrošača postaje sve važnijim ciljem organizacija. Zadovoljstvo stvara stalne potrošače koji povećavaju tržišni udjel one marke koju kupuju i troše. To za organizaciju znači učvršćivanje položaja na tržištu i dobivanje tržišnog udjela, što je osnova ne samo tržišnog rasta nego i opstanka na tržištu. Menadžer marketinga treba raspolagati znanjima i vještinama stalnog usklađivanja mogućnosti svoje proizvodne ili uslužne organizacije s tržišnim prilikama, posebice u novonastalim digitalnim okolnostima. On objedinjava aktivnosti istraživanja tržišta, razvoja proizvoda ili usluge, formiranja cijena, odluka o prodaji i odluka o sveobuhvatnoj promidžbi. Sve te aktivnosti odvijaju se koordinirano kao dio cjelokupnog strateškog upravljanja poduzeća.

Naučit ćemo vas:

  • metodama istraživanja tržišta
  • kako radi i kako je ustrojena marketinška agencija
  • značenju segmentacije tržišta i izboru ciljne skupine
  • kako ponuditi adekvatni proizvod ili uslugu prema ciljnim skupinama
  • kako učinkovito upravljati eventima
  • organizirati prodaju ovisno o vrsti proizvoda i ciljnoj skupini
  • odlučiti o sadržaju promidžbe
  • izabrati likovno i verbalno rješenje oglašivačke poruke
  • samostalno izraditi plan marketinga
  • samostalno izraditi poslovni plan
  • kako u cijelosti upravljati gerila marketingom
  • kako primjeniti sve alate digitalnog marketinga
  • usavršiti prezentacijske vještine
  • kako upoznati ponašanje potrošača
  • kako učinkovito komunicirati putem društvenih mreža
  • što je identitet i image
  • što je brandiranje

Predavači i kolegiji

mr.sc. Igor Medić, dr.sc.  Martina MikrutGordana Zagorec, MBA
Integrirana marketinška komunikacija
14
dr.sc. Martina Mikrut, mr.sc. Igor Medić
Istraživanje tržišta
6
doc.dr.sc. Davor Perkov
Osnove menadžmenta
22
mr.sc. Igor Medić
Gerila marketing i izrada marketing plana
20
prof.dr.sc. Božo Skoko
Identitet, image i marketinške agencije
10
dr. Hrvoje Kenfelj
Utjecajno komuniciranje
24
Mate Mijić, David Peranić, Bruno BlumenscheinMirjana Fijolić
Digitalni marketing i marketing na društvenim mrežama
28
prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Igor Medić
Brand management i korporativni identitet
6
prof.dr.sc. Božo SkokoAlen Živadinović, mr.sc. Diana FranulićPetar Mišo Mihočević
Event Management
8
Krešimir Macan, dr.sc. Marijana Grbeša
Politički marketing
6
Dunja Lakuš, Dijana Zorić
Prezentacijske vještine i javni nastup
8
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja

 

UKUPNO SATI: 152
Preduvjeti za upis: Minimalno završena srednja škola
Cijena programa: 20.000 kn
Mogućnost otplate: 10 rata
Termini održavanja: srijedom i četvrtkom te pojedinim utorcima od 17:00 do 21:00 sat
Početak nastave: utorak, 10. studenog 2020. godine
Kraj nastave: kraj travnja 2021. godine

MM

Menadžer marketinga

Marketing Manager

U današnjim tržišnim okolnostima zadovoljstvo potrošača postaje sve važnijim ciljem organizacija. Zadovoljstvo stvara stalne potrošače koji povećavaju tržišni udjel one marke koju kupuju i troše. To za organizaciju znači učvršćivanje položaja na tržištu i dobivanje tržišnog udjela, što je osnova ne samo tržišnog rasta nego i opstanka na tržištu. Menadžer marketinga treba raspolagati znanjima i vještinama stalnog usklađivanja mogućnosti svoje proizvodne ili uslužne organizacije s tržišnim prilikama, posebice u novonastalim digitalnim okolnostima. On objedinjava aktivnosti istraživanja tržišta, razvoja proizvoda ili usluge, formiranja cijena, odluka o prodaji i odluka o sveobuhvatnoj promidžbi. Sve te aktivnosti odvijaju se koordinirano kao dio cjelokupnog strateškog upravljanja poduzeća.

Naučit ćemo vas:

 

  • metodama istraživanja tržišta
  • kako radi i kako je ustrojena marketinška agencija
  • značenju segmentacije tržišta i izboru ciljne skupine
  • kako ponuditi adekvatni proizvod ili uslugu prema ciljnim skupinama
  • kako učinkovito upravljati eventima
  • organizirati prodaju ovisno o vrsti proizvoda i ciljnoj skupini
  • odlučiti o sadržaju promidžbe
  • izabrati likovno i verbalno rješenje oglašivačke poruke
  • samostalno izraditi plan marketinga
  • samostalno izraditi poslovni plan
  • kako u cijelosti upravljati gerila marketingom
  • kako primjeniti sve alate digitalnog marketinga
  • usavršiti prezentacijske vještine
  • kako upoznati ponašanje potrošača
  • kako učinkovito komunicirati putem društvenih mreža
  • što je identitet i image
  • što je brandiranje

Predavači i kolegiji

mr.sc. Igor Medić, dr.sc.  Martina MikrutGordana Zagorec, MBA
Integrirana marketinška komunikacija
14
dr.sc. Martina Mikrut, mr.sc. Igor Medić
Istraživanje tržišta
6
doc.dr.sc. Davor Perkov
Osnove menadžmenta
22
mr.sc. Igor Medić
Gerila marketing i izrada marketing plana
20
prof.dr.sc. Božo Skoko
Identitet, image i marketinške agencije
10
dr. Hrvoje Kenfelj
Utjecajno komuniciranje
24
Mate Mijić, David Peranić, Bruno Blumenschein, Mirjana Fijolić
Digitalni marketing i marketing na društvenim mrežama
28
prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Igor Medić
Brand management i korporativni identitet
6
prof.dr.sc. Božo SkokoAlen Živadinović, mr.sc. Diana FranulićPetar Mišo Mihočević
Event Management
8
Krešimir Macan, dr.sc. Marijana Grbeša
Politički marketing
6
Dunja Lakuš, Dijana Zorić
Prezentacijske vještine i javni nastup
8
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja

 

UKUPNO SATI: 152
Preduvjeti za upis: Minimalno završena srednja škola
Cijena: 20.000 kn
Mog. otplate: 10 rata
Termini održavanja: srijedom i četvrtkom te pojedinim utorcima od 17:00 do 21:00
Početak nastave: utorak, 10. studenog 2020. godine.
Kraj nastave: kraj travnja 2021. godine