Petar Mišo Mihočević

Dubrovčanin, završeni student lingvistike, nezavršeni student filozofije i političkih nauka (uglavnom iz razloga jer je sve upisao u isto vrijeme).
Od ranih dana impresioniran je kazalištem. Prva prava iskustva u organizaciji i produkciji počeo je stjecati kao srednjoškolac na Dubrovačkim ljetnim igrama, na kojima je kasnije bio direktor programa (1986-1991) i ravnatelj (2000-2002), te u Kazalištu Marina Držića (ravnatelj, 2004-2009).
Druga iskustva uključuju vrlo uspješan period u visokoj modi (osobni tajnik kreatora Brioni, foto model, maneken), free lance glumac (posljednja veća uloga : Jack, serija ‘Kud puklo da puklo’ Nove TV, 2015/16), prevoditelj, samostalni agent, producent i event manager.
U svijetu glazbeno-scenske produkcije kod nas zabilježen je kao vjerojatno najuspješniji hrvatski producent u posljednjih tridesetak godina. Iskustvom i komunikativnošću upriličio je velike umjetničke događaje (npr. Daniel Day Lewis kao Hamlet, Royal National Theatre, London, na DLJI 1989), Monsterrat Caballe, Zbor bečkih dječaka; produkciju ‘Ratnog rekvijema’ Benjamina Brittena na DLJI 1988 godine s Lenjingradskom filharmonijom, dva mješovita zbora iz SAD-a i solistima iz Velike Britanije. Udruga europskih glazbenih festivala proglasila je to najboljim projektom na temu ‘East Meets West’ te godine u Europi.
Samostalni je osnivač i producent Festivala komorne glazbe ‘Julian Rachlin & prijatelji‘ (2004-2009), koji je glazbena kiritika proglasila najboljim festivalom te vrste u svijetu.
U kazalištu Marina Držića u Dubrovniku postavio je mjuzikl ‘Dan od amora’ (po Držićevoj ‘Grižuli’, libretto L. Paljetak, glazba Đ. Jusić, režija V. Štefančić) sa oko 60 izvođača izvan samog kazališnog ansambla. Predstava se računa kao najuspješnija predstava u nekoliko stoljeća dubrovačkog kazališta koja je doživjela preko stotinu rasprodanih izvedbi u zemlji i inozemstvu.

Ovakva konkretna iskustva koja su ga podučila mnogim nepisanim i nevidljivim zakonima ovoga posla, svrstala su ga u ponajboljeg, barem dubrovačkog, event managera koji svaki event vidi kao ‘interaktivnu predstavu’.
Rado prenosi iskustva mlađima, uglavnom postavljajući im pitanja do čijih odgovora treba doći kroz zajednički razgovor.

petar miso mihocevic

Petar Mišo Mihočević

Dubrovčanin, završeni student lingvistike, nezavršeni student filozofije i političkih nauka (uglavnom iz razloga jer je sve upisao u isto vrijeme).
Od ranih dana impresioniran je kazalištem. Prva prava iskustva u organizaciji i produkciji počeo je stjecati kao srednjoškolac na Dubrovačkim ljetnim igrama, na kojima je kasnije bio direktor programa (1986-1991) i ravnatelj (2000-2002), te u Kazalištu Marina Držića (ravnatelj, 2004-2009).
Druga iskustva uključuju vrlo uspješan period u visokoj modi (osobni tajnik kreatora Brioni, foto model, maneken), free lance glumac (posljednja veća uloga : Jack, serija ‘Kud puklo da puklo’ Nove TV, 2015/16), prevoditelj, samostalni agent, producent i event manager.
U svijetu glazbeno-scenske produkcije kod nas zabilježen je kao vjerojatno najuspješniji hrvatski producent u posljednjih tridesetak godina. Iskustvom i komunikativnošću upriličio je velike umjetničke događaje (npr. Daniel Day Lewis kao Hamlet, Royal National Theatre, London, na DLJI 1989), Monsterrat Caballe, Zbor bečkih dječaka; produkciju ‘Ratnog rekvijema’ Benjamina Brittena na DLJI 1988 godine s Lenjingradskom filharmonijom, dva mješovita zbora iz SAD-a i solistima iz Velike Britanije. Udruga europskih glazbenih festivala proglasila je to najboljim projektom na temu ‘East Meets West’ te godine u Europi.
Samostalni je osnivač i producent Festivala komorne glazbe ‘Julian Rachlin & prijatelji‘ (2004-2009), koji je glazbena kiritika proglasila najboljim festivalom te vrste u svijetu.
U kazalištu Marina Držića u Dubrovniku postavio je mjuzikl ‘Dan od amora’ (po Držićevoj ‘Grižuli’, libretto L. Paljetak, glazba Đ. Jusić, režija V. Štefančić) sa oko 60 izvođača izvan samog kazališnog ansambla. Predstava se računa kao najuspješnija predstava u nekoliko stoljeća dubrovačkog kazališta koja je doživjela preko stotinu rasprodanih izvedbi u zemlji i inozemstvu.

Ovakva konkretna iskustva koja su ga podučila mnogim nepisanim i nevidljivim zakonima ovoga posla, svrstala su ga u ponajboljeg, barem dubrovačkog, event managera koji svaki event vidi kao ‘interaktivnu predstavu’.
Rado prenosi iskustva mlađima, uglavnom postavljajući im pitanja do čijih odgovora treba doći kroz zajednički razgovor.