Jednogodišnja stručna usavršavanja / Menadžer za odnose s javnošću

PR

Menadžer za odnose s javnošću

Public Relations Manager

Odnosi s javnošću složena su djelatnost čija je svrha određivanje strategije, planiranje, ispitivanje i unapređivanje slike ili reputacije koju koju organizacija, pojedinac, institucija, ustanova, udruga ili trgovačko društvo imaju ili bi trebala imati u javnosti. Menadžera za odnose s javnošću potrebno je osposobiti znanjima i vještinama nužnim za uspješno i svekoliko komuniciranje s javnošću i medijima te za složene komunikacijske i druge aktivnosti i vještine potrebne za razvoj i unapređivanje poslovanja organizacije i njene reputacije na tržištu.

MOGUĆNOST ONLINE PRAĆENJA NASTAVE !

Naučit ćemo vas:

  • razumijeti, prepoznati i primjeniti osnovne marketinške i PR vještine
  • upoznati se s radom, poslovanjem i ustrojstvom marketinške i PR agencije
  • koristiti se svekolikim komunikacijskim vještinama
  • komunicirati u krizi
  • komunicirati s medijima
  • kreirati identitet i image organizacije ili pojedinca
  • ovladati svim komunikacijskim alatima u PR-u
  • samostalno organizirati medijski nastup
  • samostalno organizirati konferenciju za novinare, izraditi priopćenje za javnost, demanti i sl.
  • ovladati tipovima govorničkih i prezentacijski vještina u nastupu
  • ovladati načelima i organizacijom korporativnog komuniciranja
  • ovladati vještinama glasnogovorničkog umijeća
  • samostalno organizirati evente, te voditi PR projekte
  • ovladati bitnim znanjima o istraživanju tržišta i javnog mijenja
  • što je PR u politici i u političkom marketingu
  • u cijelosti organizirati ured za odnose s javnošću (kako u javnoj upravi tako i u trgovačkim društvima)
  • ovladati komunikacijskim i marketinškim vještinama na društvenim mrežama (online PR)
  • korigirati vanjski izgled nužan za uspješnu komunikaciju

Predavači i kolegiji

prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Aleksandra Kolarić, Boris Malešević 
Uvod u PR
4
Aleksandar Musićmr.sc. Aleksandra Kolarić, Boris Malešević
Odnosi s medijima i strateško planiranje u PR-u
12
prof.dr.sc. Božo Skoko, Saša Blažeković, Jelena Mijailović  
Identitet, image i korporativni identitet
10
Mate Mijić, mr.sc. Aleksandra Kolarić
Tehnike i alati PR-a
8
Boris Kovaček, Lea Kosović, prof.dr.sc. Aleksandra KrajnovićIvona Lušić 
Event management i korporativne komunikacije
18
Dunja Lakuš, Sandra KrižanecGoran MilićIvica RopušMirjana HrgaTrpimir Vicković 
Glasnogovorništvo i trening javnog nastupa
14
Krešimir Macan, Aleksandar Musić, Asja Čengić
Krizno komuniciranje, PR u politici i spin
14
dr. Hrvoje Kenfelj
Utjecajno komuniciranje
24
mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, dr.sc. Martina Mikrut
Gerila marketing, media planiranje i istraživački alati u PR-u
14
Mate Mijić, Vice Božić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, Marijan Palić
Društvene mreže i online PR
28
prof.dr.sc. Božo Skoko
PR agencije
6

IZBORNI KOLEGIJI I PREDAVAČI

prof.dr.sc. Zoran Kurelić – Temeljni društveni pojmovi
prof.dr.sc. Davor Perkov – Osnove menadžmenta
doc.dr.sc. Radojka Kraljević – Psihomenadžment i upravljanje konfliktima
dr.sc. Meri Maretić, mr.sc. Aleksandra Kolarić – PR u državnoj upravi i nevladinom sektoru

 
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja
UKUPNO SATI: 152
Preduvjeti za upis: Minimalno završena srednja škola
Cijena programa: 20.000 kn
Mogućnost otplate: 10 rata
Termini održavanja: utorkom i srijedom od 17:00 do 21:00
Početak nastave: utorak, 9. studenog 2021. godine
Kraj nastave: kraj travnja 2022. godine

PR

Menadžer za odnose s javnošću

Public Relations Manager

Odnosi s javnošću složena su djelatnost čija je svrha određivanje strategije, planiranje, ispitivanje i unapređivanje slike ili reputacije koju koju organizacija, pojedinac, institucija, ustanova, udruga ili trgovačko društvo imaju ili bi trebala imati u javnosti. Menadžera za odnose s javnošću potrebno je osposobiti znanjima i vještinama nužnim za uspješno i svekoliko komuniciranje s javnošću i medijima te za složene komunikacijske i druge aktivnosti i vještine potrebne za razvoj i unapređivanje poslovanja organizacije i njene reputacije na tržištu.

MOGUĆNOST ONLINE PRAĆENJA NASTAVE !

Naučit ćemo vas:

 

  • razumjeti, prepoznati i primjeniti osnovne marketinške i PR vještine
  • upoznati se s radom, poslovanjem i ustrojstvom marketinške i PR agencije
  • koristiti se svekolikim komunikacijskim vještinama
  • komunicirati u krizi
  • komunicirati s medijima
  • kreirati identitet i image organizacije ili pojedinca
  • ovladati svim komunikacijskim alatima u PR-u
  • samostalno organizirati medijski nastup
  • samostalno organizirati konferenciju za novinare, izraditi priopćenje za javnost, demanti i sl.
  • ovladati tipovima govorničkih i prezentacijski vještina u nastupu
  • ovladati načelima i organizacijom korporativnog komuniciranja
  • ovladati vještinama glasnogovorničkog umijeća
  • samostalno organizirati evente, te voditi PR projekte
  • ovladati bitnim znanjima o istraživanju tržišta i javnog mijenja
  • što je PR u politici i u političkom marketingu
  • u cijelosti organizirati ured za odnose s javnošću (kako u javnoj upravi tako i u trgovačkim društvima)
  • ovladati komunikacijskim i marketinškim vještinama na društvenim mrežama (online PR)
  • korigirati vanjski izgled nužan za uspješnu komunikaciju

Predavači i kolegiji

prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Aleksandra Kolarić, Boris Malešević 
Uvod u PR
4
Aleksandar Musić, mr.sc. Aleksandra Kolarić, Boris Malešević
Odnosi s medijima i strateško planiranje u PR-u
12
prof.dr.sc. Božo Skoko, Saša BlažekovićJelena Mijailović  
Identitet, image i korporativni identitet
10
Mate Mijić, mr.sc. Aleksandra Kolarić
Tehnike i alati PR-a
8
Boris Kovaček, Lea Kosović, prof.dr.sc. Aleksandra KrajnovićIvona Lušić
Event management i korporativne komunikacije
18
Dunja Lakuš, Sandra Križanec, Goran MilićIvica RopušMirjana HrgaTrpimir Vicković 
Glasnogovorništvo i trening javnog nastupa
14
Krešimir Macan, Aleksandar Musić, Asja Čengić
Krizno komuniciranje, PR u politici i spin
14
dr. Hrvoje Kenfelj
Utjecajno komuniciranje
24
mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, dr.sc. Martina Mikrut
Gerila marketing, media planiranje i istraživački alati u PR-u
14
Mate Mijić, Vice Božić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, Marijan Palić
Društvene mreže i online PR
28
prof.dr.sc. Božo Skoko
PR agencije
6

IZBORNI KOLEGIJI I PREDAVAČI

prof.dr.sc. Zoran KurelićTemeljni društveni pojmovi
prof.dr.sc. Davor PerkovOsnove menadžmenta
doc.dr.sc. Radojka Kraljević Psihomenadžment i upravljanje konfliktima
dr.sc. Meri Maretić, mr.sc. Aleksandra Kolarić PR u državnoj upravi i nevladinom sektoru

 
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja
UKUPNO SATI: 152
Preduvjeti za upis: Minimalno završena srednja škola
Cijena: 20.000 kn
Mog. otplate: 10 rata
Termini održavanja: utorkom i srijedom od 17:00 do 21:00
Početak nastave: utorak, 9. studenog 2021. godine
Kraj nastave: kraj travnja 2022. godine