Jednogodišnja stručna usavršavanja / Menadžer za odnose s javnošću

PR

Menadžer za odnose s javnošću

Public Relations Manager

Odnosi s javnošću složena su djelatnost čija je svrha određivanje strategije, planiranje, ispitivanje i unapređivanje slike ili reputacije koju koju organizacija, pojedinac, institucija, ustanova, udruga ili trgovačko društvo imaju ili bi trebala imati u javnosti. Menadžera za odnose s javnošću potrebno je osposobiti znanjima i vještinama nužnim za uspješno i svekoliko komuniciranje s javnošću i medijima te za složene komunikacijske i druge aktivnosti i vještine potrebne za razvoj i unapređivanje poslovanja organizacije i njene reputacije na tržištu.

Naučit ćemo vas:

  • razumijeti, prepoznati i primjeniti osnovne marketinške i PR vještine
  • upoznati se s radom, poslovanjem i ustrojstvom marketinške i PR agencije
  • koristiti se svekolikim komunikacijskim vještinama
  • komunicirati u krizi
  • komunicirati s medijima
  • kreirati identitet i image organizacije ili pojedinca
  • ovladati svim komunikacijskim alatima u PR-u
  • samostalno organizirati medijski nastup
  • samostalno organizirati konferenciju za novinare, izraditi priopćenje za javnost, demanti i sl.
  • ovladati tipovima govorničkih i prezentacijski vještina u nastupu
  • ovladati načelima i organizacijom korporativnog komuniciranja
  • ovladati vještinama glasnogovorničkog umijeća
  • samostalno organizirati evente, te voditi PR projekte
  • ovladati bitnim znanjima o istraživanju tržišta i javnog mijenja
  • što je PR u politici i u političkom marketingu
  • u cijelosti organizirati ured za odnose s javnošću (kako u javnoj upravi tako i u trgovačkim društvima)
  • ovladati komunikacijskim i marketinškim vještinama na društvenim mrežama (online PR)
  • korigirati vanjski izgled nužan za uspješnu komunikaciju

Predavači i kolegiji

mr.sc. Aleksandra Kolarić, prof.dr.sc. Božo Skoko 
Uvod u PR
4
mr.sc. Aleksandra Kolarić 
Odnosi s medijima i strateško planiranje u PR-u
12
prof.dr.sc. Božo Skoko, Jelena Mijailović  
Identitet, image i korporativni identitet
10
mr.sc. Aleksandra KolarićMarijana Petir  
Tehnike i alati PR-a
8
izv.prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, mr.sc. Diana Franulić, Ivona Lušić, mr.sc.Roberta Brusić  
Event management i korporativne komunikacije
18
Dunja LakušGoran MilićIvica RopušMirjana HrgaTrpimir Vicković 
Glasnogovorništvo i trening javnog nastupa
14
Krešimir Macandr.sc. Marijana Grbeša, Asja Čengić
Krizno komuniciranje, PR u politici i spin
14
dr. Hrvoje Kenfelj
Utjecajno komuniciranje
24
mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Martina Mikrut
Gerila marketing, media planiranje i istraživački alati u PR-u
14
Mate Mijić, Bruno Blumenschein, Krešimir Macan, Marijan Palić
Društvene mreže i online PR
28
prof.dr.sc. Božo Skoko
PR agencije
6
IZBORNI KOLEGIJI I PREDAVAČI

prof.dr.sc. Zoran Kurelić – Temeljni društveni pojmovi
prof.dr.sc. Davor Perkov – Osnove menadžmenta
prof.dr.sc. Vladimir Gruden – Psihomenadžment i upravljanje konfliktima
dr.sc. Meri Maretić – PR u državnoj upravi i nevladinom sektoru

Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja
UKUPNO SATI: 152
Preduvjeti za upis: Minimalno završena srednja škola
Cijena programa: 20.000 kn
Mogućnost otplate: 10 rata
Termini održavanja: utorkom i srijedom od 17:00 do 21:00
Početak nastave: utorak, 13. studenog 2018. godine
Kraj nastave: početak svibnja 2019. godine

PR

Menadžer za odnose s javnošću

Public Relations Manager

Odnosi s javnošću složena su djelatnost čija je svrha određivanje strategije, planiranje, ispitivanje i unapređivanje slike ili reputacije koju koju organizacija, pojedinac, institucija, ustanova, udruga ili trgovačko društvo imaju ili bi trebala imati u javnosti. Menadžera za odnose s javnošću potrebno je osposobiti znanjima i vještinama nužnim za uspješno i svekoliko komuniciranje s javnošću i medijima te za složene komunikacijske i druge aktivnosti i vještine potrebne za razvoj i unapređivanje poslovanja organizacije i njene reputacije na tržištu.

Naučit ćemo vas:

  • razumjeti, prepoznati i primjeniti osnovne marketinške i PR vještine
  • upoznati se s radom, poslovanjem i ustrojstvom marketinške i PR agencije
  • koristiti se svekolikim komunikacijskim vještinama
  • komunicirati u krizi
  • komunicirati s medijima
  • kreirati identitet i image organizacije ili pojedinca
  • ovladati svim komunikacijskim alatima u PR-u
  • samostalno organizirati medijski nastup
  • samostalno organizirati konferenciju za novinare, izraditi priopćenje za javnost, demanti i sl.
  • ovladati tipovima govorničkih i prezentacijski vještina u nastupu
  • ovladati načelima i organizacijom korporativnog komuniciranja
  • ovladati vještinama glasnogovorničkog umijeća
  • samostalno organizirati evente, te voditi PR projekte
  • ovladati bitnim znanjima o istraživanju tržišta i javnog mijenja
  • što je PR u politici i u političkom marketingu
  • u cijelosti organizirati ured za odnose s javnošću (kako u javnoj upravi tako i u trgovačkim društvima)
  • ovladati komunikacijskim i marketinškim vještinama na društvenim mrežama (online PR)
  • korigirati vanjski izgled nužan za uspješnu komunikaciju

Predavači i kolegiji

mr.sc. Aleksandra Kolarić, prof.dr.sc. Božo Skoko 
Uvod u PR
4
mr.sc. Aleksandra Kolarić 
Odnosi s medijima i strateško planiranje u PR-u
12
prof.dr.sc. Božo Skoko, Jelena Mijailović  
Identitet, image i korporativni identitet
10
mr.sc. Aleksandra KolarićMarijana Petir  
Tehnike i alati PR-a
8
izv.prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, mr.sc. Diana Franulić, Ivona Lušić, mr.sc.Roberta Brusić  
Event management i korporativne komunikacije
18
Dunja LakušGoran MilićIvica RopušMirjana HrgaTrpimir Vicković 
Glasnogovorništvo i trening javnog nastupa
14
Krešimir Macandr.sc. Marijana Grbeša, Asja Čengić
Krizno komuniciranje, PR u politici i spin
14
dr. Hrvoje Kenfelj
Utjecajno komuniciranje
24
mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Martina Mikrut
Gerila marketing, media planiranje i istraživački alati u PR-u
14
Mate Mijić, Bruno Blumenschein, Krešimir Macan, Marijan Palić
Društvene mreže i online PR
28
prof.dr.sc. Božo Skoko
PR agencije
6
IZBORNI KOLEGIJI I PREDAVAČI

prof.dr.sc. Zoran Kurelić
Temeljni društveni pojmovi

prof.dr.sc. Davor Perkov
Osnove menadžmenta

prof.dr.sc. Vladimir Gruden
Psihomenadžment i upravljanje konfliktima

dr.sc. Meri Maretić
PR u državnoj upravi i nevladinom sektoru

Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja
UKUPNO SATI: 152
Preduvjeti za upis: Minimalno završena srednja škola
Cijena: 20.000 kn
Mog. otplate: 10 rata
Termini održavanja: utorkom i srijedom od 17:00 do 21:00
Početak nastave: utorak, 13. studenog 2018. godine
Kraj nastave: početak svibnja 2019. godine

Kontakt

A.   Kneza Mislava 14
A.  10 000 Zagreb-HR

T.   +385   1 4618 444
T.   +385   1 4618 555
M. +385 91 2310 961
E. uciliste@experta.hr

Prijavi se na Newsletter

Prijavi se na Expertin Newsletter

Kontakt

U.   Kneza Mislava 14, 10 000 Zagreb
T.   +385 1 4618 444, +385 1 4618 555
M. +385 91 2310 961
E.  uciliste@experta.hr