dr.sc. Martina Mikrut

Doktorirala i magistrirala na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Osijeku. Istraživanjem tržišta bavi se već desetak godina. Surađivala je s različitim agencijama: Gallup Organizacija Zagreb, Prizma agencija Zagreb, Valicon Zagreb, CATI centar Ljubljanja. Za vrijeme studija bila je suosnivačica, a kasnije i voditeljica istraživačkog tima u agenciji za istraživanje tržišta, medija i ispitivanje javnog mnijenja CATI & Welling. Ima preko 15 objavljenih znanstvenih radova. Bila je polufinalistica u McKinsey-ovom natjecanju za najbolji poslovni plan u 2005. godini. Nakon pozicije direktorice istraživanja u market intelligence agenciji Stratego Group radila je kao senior consultant u agenciji Valicon. Bila je direktorica marketinga u IPK Kandit d.d. Radi kao predavač na ekonomskim kolegijima Pravnog fakulteta Sveučilšta u Osijeku te kao voditeljica istraživanja na Novoj TV.
dr.sc . Martina Mikrut

dr.sc. Martina Mikrut

Doktorirala i magistrirala na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Osijeku. Istraživanjem tržišta bavi se već desetak godina. Surađivala je s različitim agencijama: Gallup Organizacija Zagreb, Prizma agencija Zagreb, Valicon Zagreb, CATI centar Ljubljanja. Za vrijeme studija bila je suosnivačica, a kasnije i voditeljica istraživačkog tima u agenciji za istraživanje tržišta, medija i ispitivanje javnog mnijenja CATI & Welling. Ima preko 15 objavljenih znanstvenih radova. Bila je polufinalistica u McKinsey-ovom natjecanju za najbolji poslovni plan u 2005. godini. Nakon pozicije direktorice istraživanja u market intelligence agenciji Stratego Group radila je kao senior consultant u agenciji Valicon. Bila je direktorica marketinga u IPK Kandit d.d. Radi kao predavač na ekonomskim kolegijima Pravnog fakulteta Sveučilšta u Osijeku te kao voditeljica istraživanja na Novoj TV.