Jednogodišnja stručna usavršavanja / Menadžer prodaje

MP

Menadžer prodaje

Sales manager

Organizacija prodajnog procesa složena je djelatnost čija je svrha konkretan čin prijenosa vlasništva robe od proizvođača, preko trgovine ili izravno u posjed potrošača odnosno kupca. Cilj usavršavanja menadžera prodaje je osposobiti ga znanjima i vještinama nužnim za uspješno pronalaženje novih potrošača, ispunjavanje narudžbi postojećih potrošača i davanje podrške prodajnom osoblju u obliku informacija i različitih načina unapređivanja prodaje. Namjera je menadžera prodaje usavršiti za samostalno vođenje i upravljanje prodajnim procesom.

MOGUĆNOST ONLINE PRAĆENJA NASTAVE !

Naučit ćemo vas:

  • razumjeti osnove menadžmenta
  • upoznati se sa radom, poslovanjem i ustrojstvom marketinške agencije
  • razumjeti i primijeniti osnovne marketinške vještine
  • razumjeti ponašanje i psihologiju potrošača
  • koristiti se temeljnim znanjima iz psihologije prodaje
  • uspješno koristiti sve načine promidžbe u prodaji
  • samostalno primijeniti osnovne modele organizacije prodaje
  • koristiti digitalne alate nužne u suvremenoj prodaji
  • ovladati vještinama upravljanja ljudskim potencijalima u prodaji
  • osposobiti se za uspješno pregovaranje u prodaji
  • koristiti se osnovama iz trgovačkog prava te upoznati uzance i običaje u robnom prometu
  • upoznati se s temeljnim mikroekonomskim poslovnim pojmovima
  • ovladati prezentacijskim, komunikacijskim i retoričkim vještinama i osobnim poslovnim imidžem
  • samostalno izraditi marketinško prodajni plan
  • samostalno izraditi poslovni plan
  • naučiti što je identitet i image
  • naučiti što je brendiranje

Predavači i kolegiji

doc.dr.sc. Davor Perkov
Osnove menadžmenta
24
dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, mr.sc. Igor Medić, Mate Mijić, Vice Božić, David Peranić
Digitalni i gerila marketing, internet trgovina i društvene mreže
30
mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Andreja Švigir
Izrada poslovnog  i marketing plana
6
mr.sc. Mladen Jančić, CMC
Psihodinamika prodajnog pregovaranja
8
mr.sc. Saša Karlovčan, mr.sc. Mladen Jančić, CMC
Prodajne strategije i prodajni trening
18
dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, doc.dr.sc. Radojka Kraljević, mr.sc. Mladen Jančić, CMC, mr.sc. Saša Karlovčan
Psihologija prodaje i ponašanje potrošača
12
dr. Hrvoje Kenfelj, Dunja Lakuš, Dijana Zorić, Sandra Križanec
Utjecajno komuniciranje i prezentacijske vještine
22
Dražen Lančić
Trgovačko pravo
6
prof.dr.sc. Božo Skoko, Saša Blažeković, Igor Vukasović
Identitet, image i korporativni identitet
10
mr.sc. Mladen Jančić, CMC, doc.dr.sc. Davor Perkov, prof.dr.sc. Velimir Srića
Upravljanje odnosima s klijentima (CRM)
6
prof.dr.sc. Božo Skoko, Boris Kovaček, Petar Mišo Mihočević
Event Management
8
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja
UKUPNO SATI: 150
Preduvjeti za upis: Minimalno završena srednja škola
Cijena programa: 2.700,00 € / 20.343,15 kn (1€ = 7,53450 kn)
Mogućnost otplate: 10 rata
Termini održavanja: srijedom i četvrtkom od 17:00 do 21:00 sat
Početak nastave: srijeda, 8. studenog 2023. godine
Kraj nastave: sredina travnja 2024. godine

MP

Menadžer prodaje

Sales manager

Organizacija prodajnog procesa složena je djelatnost čija je svrha konkretan čin prijenosa vlasništva robe od proizvođača, preko trgovine ili izravno u posjed potrošača odnosno kupca. Cilj usavršavanja menadžera prodaje je osposobiti ga znanjima i vještinama nužnim za uspješno pronalaženje novih potrošača, ispunjavanje narudžbi postojećih potrošača i davanje podrške prodajnom osoblju u obliku informacija i različitih načina unapređivanja prodaje. Namjera je menadžera prodaje usavršiti za samostalno vođenje i upravljanje prodajnim procesom.

MOGUĆNOST ONLINE PRAĆENJA NASTAVE !

Naučit ćemo vas:

 

  • razumjeti osnove menadžmenta
  • upoznati se sa radom, poslovanjem i ustrojstvom marketinške agencije
  • razumjeti i primijeniti osnovne marketinške vještine
  • razumjeti ponašanje i psihologiju potrošača
  • koristiti se temeljnim znanjima iz psihologije prodaje
  • uspješno koristiti sve načine promidžbe u prodaji
  • samostalno primijeniti osnovne modele organizacije prodaje
  • koristiti digitalne alate nužne u suvremenoj prodaji
  • ovladati vještinama upravljanja ljudskim potencijalima u prodaji
  • osposobiti se za uspješno pregovaranje u prodaji
  • koristiti se osnovama iz trgovačkog prava te upoznati uzance i običaje u robnom prometu
  • upoznati se s temeljnim mikroekonomskim poslovnim pojmovima
  • ovladati prezentacijskim, komunikacijskim i retoričkim vještinama i osobnim poslovnim imidžem
  • samostalno izraditi marketinško prodajni plan
  • samostalno izraditi poslovni plan
  • naučiti što je identitet i image
  • naučiti što je brendiranje
     

Predavači i kolegiji

doc.dr.sc. Davor Perkov
Osnove menadžmenta
24
dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, mr.sc. Igor Medić, Mate Mijić, Vice Božić, David Peranić
Digitalni i gerila marketing, internet trgovina i društvene mreže
30
mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Andreja Švigir
Izrada poslovnog  i marketing plana
6
mr.sc. Mladen Jančić, CMC
Psihodinamika prodajnog pregovaranja
8
mr.sc. Saša Karlovčan, mr.sc. Mladen Jančić, CMC
Prodajne strategije i prodajni trening
18
dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, doc.dr.sc. Radojka Kraljević, mr.sc. Mladen Jančić, CMC, mr.sc. Saša Karlovčan
Psihologija prodaje i ponašanje potrošača
12
dr. Hrvoje Kenfelj, Dunja Lakuš, Dijana Zorić, Sandra Križanec
Utjecajno komuniciranje i prezentacijske vještine
22
Dražen Lančić
Trgovačko pravo
6
prof.dr.sc. Božo Skoko, Saša Blažeković, Igor Vukasović
Identitet, image i korporativni identitet
10
mr.sc. Mladen Jančić, CMC, doc.dr.sc. Davor Perkov, prof.dr.sc. Velimir Srića
Upravljanje odnosima s klijentima (CRM)
6
prof.dr.sc. Božo SkokoBoris Kovaček, Petar Mišo Mihočević
Event Management
8
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja
UKUPNO SATI: 150
Preduvjeti za upis: Minimalno završena srednja škola
Cijena: 2.700,00 € / 20.343,15 kn (1€ = 7,53450 kn)
Mog. otplate: 10 rata
Termini održavanja: srijedom i četvrtkom od 17:00 do 21:00
Početak nastave: srijeda, 8. studenog 2023. godine
Kraj nastave: sredina travnja 2024. godine