Jednogodišnja stručna usavršavanja / Brend menadžer

BM

Brend menadžer

Brand manager

Proizvod, usluga, osoba, destinacija ili organizacija, mogu se brendirati. Snažno kreiran i prepoznatljiv brend doprinosi tome da se proizvod ili usluga „u glavama“ potrošača ili konzumenata razlikuje od konkurentskog proizvoda ili usluge. Razlog te diferencijacije ne mora biti samo racionalan i opipljiv nego i iracionalan, simboličan i emocionalan. Ta marketinška supstanca i jest specifična zadaća brendiranja.

Brend nije samo logotip, ime, vizual ili pakiranje, već i nešto što je kreiralo određenu svjesnost o proizvodu, poboljšalo njegovu reputaciju i istaknutost, te isprofiliralo njegov identitet i imidž kod potrošača i šire javnosti.

Brendiranje je nužan alat koji omogućava kupcima da jednostavnije identificiraju proizvod, smanje vrijeme traženja proizvoda i donošenja odluke o kupnji, smanje rizik kupovine, razviju odnos s proizvođačem, identificiraju se s proizvodom, te da im brend šalje signal kvalitete.

S druge strane, brendiranje omogućava organizacijama da stvore i zaštite intelektualno vlasništvo i što je najvažnije, omogućava razvoj lojalnosti kod kupaca, koji će zbog stečenog povjerenja i dalje konzumirati njihove proizvode ili usluge, čak i kada konkurencija razvije proizvod sličnih obilježja.

Ako marka kroz postojeće marketinške aktivnosti nije postala dovoljno bliska ljudima, potrebno je otpočeti s rebrendiranjem. Temeljna zadaća rebrendiranja je ponovno povezivanje organizacije, proizvoda ili usluge sa svijetom.

Ovo su samo neki od razloga zbog kojih sve više organizacija svjesno upravlja svojom markom i traži profesionalce (brend menadžere) koji će markom odnosno brendom sustavno upravljati. Polaznici ovog usavršavanja primjenjivat će idejne i operativne okvire brendiranja na stvarnim projektima uz pomoć profesionalaca koji su se dokazali u poslovnoj praksi.

Brend menadžment zasigurno je jedna od najkreativnijih i najizazovnijih marketinških aktivnosti i svakako zaslužuje strukturiranu i zasebnu specijalizaciju.

Predavači i kolegiji

mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Martina Mikrut, Gordana Zagorec, MBA
Integrirana marketinška komunikacija
12
dr.sc. Martina Mikrut, mr.sc. Igor Medić
Istraživanje tržišta
8
prof.dr.sc. Božo Skoko
Identitet i image 
10
prof.dr.sc. Božo SkokoSaša Blažeković, mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Martina Mikrut
Brend menadžment i rebrendiranje proizvoda i usluga
16
Saša Blažeković, prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Igor Medić
Korporativno i osobno brendiranje
12
prof.dr.sc. Božo SkokoSaša Blažeković, mr.sc. Igor Medić
Emocionalno brendiranje
6
prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, prof.dr.sc. Božo Skoko
Destinacijsko brendiranje
10
Saša Blažeković, mr.sc. Igor Medić, Mate Mijić
Vizualni identitet
6
Mate Mijić, Vice Božić
Digitalni marketing i društvene mreže
18
mr.sc. Mladen Jančić, CMC, mr.sc. Saša Karlovčan
Psihologija prodaje i ponašanje potrošača
10
doc.dr.sc. Davor Perkov
Osnove menadžmenta
20
dr. Hrvoje Kenfelj
Utjecajno komuniciranje
18
Dunja Lakuš
Prezentacijske vještine
8
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja

 

UKUPNO SATI: 154
Preduvjeti za upis: Minimalno završena srednja škola
Cijena programa: 20.000 kn
Mogućnost otplate: 10 rata
Termini održavanja: srijedom i četvrtkom (ili pojedinim utorcima) od 17 do 21 sat
Početak nastave: utorak, 10. studenog 2020. godine
Kraj nastave: kraj travnja 2021. godine

BM

Brend menadžer

Brand manager

Proizvod, usluga, osoba, destinacija ili organizacija, mogu se brendirati. Snažno kreiran i prepoznatljiv brend doprinosi tome da se proizvod ili usluga „u glavama“ potrošača ili konzumenata razlikuje od konkurentskog proizvoda ili usluge. Razlog te diferencijacije ne mora biti samo racionalan i opipljiv nego i iracionalan, simboličan i emocionalan. Ta marketinška supstanca i jest specifična zadaća brendiranja.

Brend nije samo logotip, ime, vizual ili pakiranje, već i nešto što je kreiralo određenu svjesnost o proizvodu, poboljšalo njegovu reputaciju i istaknutost, te isprofiliralo njegov identitet i imidž kod potrošača i šire javnosti.

Brendiranje je nužan alat koji omogućava kupcima da jednostavnije identificiraju proizvod, smanje vrijeme traženja proizvoda i donošenja odluke o kupnji, smanje rizik kupovine, razviju odnos s proizvođačem, identificiraju se s proizvodom, te da im brend šalje signal kvalitete.

S druge strane, brendiranje omogućava organizacijama da stvore i zaštite intelektualno vlasništvo i što je najvažnije, omogućava razvoj lojalnosti kod kupaca, koji će zbog stečenog povjerenja i dalje konzumirati njihove proizvode ili usluge, čak i kada konkurencija razvije proizvod sličnih obilježja.

Ako marka kroz postojeće marketinške aktivnosti nije postala dovoljno bliska ljudima, potrebno je otpočeti s rebrendiranjem. Temeljna zadaća rebrendiranja je ponovno povezivanje organizacije, proizvoda ili usluge sa svijetom.

Ovo su samo neki od razloga zbog kojih sve više organizacija svjesno upravlja svojom markom i traži profesionalce (brend menadžere) koji će markom odnosno brendom sustavno upravljati. Polaznici ovog usavršavanja primjenjivat će idejne i operativne okvire brendiranja na stvarnim projektima uz pomoć profesionalaca koji su se dokazali u poslovnoj praksi.

Brend menadžment zasigurno je jedna od najkreativnijih i najizazovnijih marketinških aktivnosti i svakako zaslužuje strukturiranu i zasebnu specijalizaciju.

Predavači i kolegiji

mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Martina Mikrut, Gordana Zagorec, MBA
Integrirana marketinška komunikacija
12
dr.sc. Martina Mikrut, mr.sc. Igor Medić
Istraživanje tržišta
8
prof.dr.sc. Božo Skoko
Identitet i image 
10
prof.dr.sc. Božo SkokoSaša Blažeković, mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Martina Mikrut
Brend menadžment i rebrendiranje proizvoda i usluga
16
Saša Blažeković, prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Igor Medić
Korporativno i osobno brendiranje
12
prof.dr.sc. Božo SkokoSaša Blažeković, mr.sc. Igor Medić
Emocionalno brendiranje
6
prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, prof.dr.sc. Božo Skoko
Destinacijsko brendiranje
10
Saša Blažeković, mr.sc. Igor Medić, Mate Mijić
Vizualni identitet
6
Mate Mijić, Vice Božić
Digitalni marketing i društvene mreže 
18
mr.sc. Mladen Jančić, CMC, mr.sc. Saša Karlovčan
Psihologija prodaje i ponašanje potrošača
10
doc.dr.sc. Davor Perkov
Osnove menadžmenta
20
dr. Hrvoje Kenfelj
Utjecajno komuniciranje
18
Dunja Lakuš
Prezentacijske vještine
8
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja

 

UKUPNO SATI: 154
Preduvjeti za upis: Minimalno završena srednja škola
Cijena: 20.000 kn
Mog. otplate: 10 rata
Termini održavanja: srijedom i četvrtkom (ili pojedinim utorcima) od 17 do 21 sat
Početak nastave: utorak, 10. studenog 2020. godine
Kraj nastave: kraj travnja 2021. godine

Prijavi se na Newsletter

KONTAKT

U.   Kneza Mislava 14, 10 000 Zagreb
T.   +385 1 4618 444
M. +385 91 2310 961, +385 99 5155 033
E.  uciliste@experta.hr

Prijavi se na Expertin Newsletter