Jednogodišnja stručna usavršavanja / Event menadžer

EM

Event menadžer

Event manager

Čovjek današnjice teži stvarima i iskustvima koja će ih učiniti međusobno bližima i obogatiti im život. Poznati sociolog Jensen kaže da živimo u tzv. društvu snova (Dream Society). Čini se da povratak druženju, emocijama, igri, priči i naraciji danas doživljava svoj procvat u svim industrijama, od industrije zabave do industrije video igara. Jedan od sektora koji doživljava snažnu ekspanziju u tom smislu je industrija događaja (evenata).

Bilo da je riječ o događajima u velikim gradovima, bilo da je riječ o eventima u turističkoj destinaciji, poslovnim eventima, marketinški kreiranim eventima ili je jednostavno riječ o organiziranju privatnih zabava – vjenčanja, rođendana, obljetnica i slično. Radi se o naprosto snažno rastućem sektoru koji postepeno postaje samostalna znanstvena i stručna disciplina, ali i poslovna funkcija.

U tom smislu, nastaju nova radna mjesta kao što su event menadžer, stručnjak za organizaciju događaja i slično pa se i cjelokupne poslovne karijere grade na ovoj novoj specijalizaciji, koja zahtijeva poseban sklop znanja, vještina i kompetencija iz nekoliko različitih znanstvenih disciplina.

No, znanja iz event menadžmenta nisu nužno potrebna samo usko specijaliziranim stručnjacima, već su vrijedan alat za poslovno snalaženje u visokokompetitivnom društvu u kojem živimo, neovisno je li riječ o direktorima turističkih zajednica, voditeljima turističkih agencija, organizatorima kulturnih djelatnosti, ravnateljima kulturnih institucija, škola i slično.

Danas se u događanja ulažu ogromna sredstva, a prisutan je i novi trend snažnog korištenja nove, mahom mobilne tehnologije i brisanja granica između realnog i virtualnog u organizaciji evenata. Pojavnost je to sve poznatija kao gamifikacija.

I dok ovakve “igre bez granica” tek počinju svoju novu priču, sektor organizacije događaja, bio on samostalan ili u sklopu drugih djelatnosti (turizma, upravljanja gradovima, poslovnog upravljanja, marketinga i slično), postaje sve značajniji faktor konkurentnosti, nova vrsta proizvoda i novi način komuniciranja. Zato je usvajanje vještina i stjecanje kompetencija u području upravljanja eventima neophodno za svakoga tko želi krenuti u ovo područje suvremene marketinške industrije.

Predavači i kolegiji

prof.dr.sc. Božo Skoko
Uvod u Event Management
4
mr.sc. Diana Franulić Šarić, Petar Mišo Mihočević, prof.dr.sc. Božo Skoko
Planiranje i organizacija evenata
10
prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, Petar Mišo Mihočević, mr.sc. Diana Franulić Šarić, Ivona Lušić, mr.sc. Igor Medić
Selektivni oblici i tipologija evenata
(turistički, sportski, kulturni, glazbeni, poslovni i drugi eventi) 
12
prof.dr.sc. Aleksandra Krajnovićmr.sc. Diana Franulić Šarićprof.dr.sc. Božo Skoko
Kreiranje evenata i event portfolio (izrada praktičnog eventa – seminar)
12
doc.dr.sc. Davor Perkov
Osnove menadžmenta
22
Mate Mijić, Marijan Palić
Marketing i komunikacija na društvenim mrežama
24
Dunja Lakuš, Trpimir Vicković
Prezentacijske vještine i javni nastup
12
dr.sc. Vladimir Grebenar, PMP, mr.sc. Igor Medić
Izrada poslovnog i marketing plana
10
dr. Hrvoje Kenfelj
Utjecajno komuniciranje
24
mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Martina Mikrut
Integrirana marketinška komunikacija i Gerila marketing
20
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja
UKUPNO SATI: 150
Preduvjeti za upis: Minimalno završena srednja škola
Cijena programa: 20.000 kn
Mogućnost otplate: 10 rata
Termini održavanja: srijedom i četvrtkom (ili pojedinim utorcima) od 17 do 21 sat
Početak nastave: srijeda, 07. studenog 2018. godine
Kraj nastave: početak svibnja 2019. godine

EM

Event menadžer

Event manager

Čovjek današnjice teži stvarima i iskustvima koja će ih učiniti međusobno bližima i obogatiti im život. Poznati sociolog Jensen kaže da živimo u tzv. društvu snova (Dream Society). Čini se da povratak druženju, emocijama, igri, priči i naraciji danas doživljava svoj procvat u svim industrijama, od industrije zabave do industrije video igara. Jedan od sektora koji doživljava snažnu ekspanziju u tom smislu je industrija događaja (evenata).

Bilo da je riječ o događajima u velikim gradovima, bilo da je riječ o eventima u turističkoj destinaciji, poslovnim eventima, marketinški kreiranim eventima ili je jednostavno riječ o organiziranju privatnih zabava – vjenčanja, rođendana, obljetnica i slično. Radi se o naprosto snažno rastućem sektoru koji postepeno postaje samostalna znanstvena i stručna disciplina, ali i poslovna funkcija.

U tom smislu, nastaju nova radna mjesta kao što su event menadžer, stručnjak za organizaciju događaja i slično pa se i cjelokupne poslovne karijere grade na ovoj novoj specijalizaciji, koja zahtijeva poseban sklop znanja, vještina i kompetencija iz nekoliko različitih znanstvenih disciplina.

No, znanja iz event menadžmenta nisu nužno potrebna samo usko specijaliziranim stručnjacima, već su vrijedan alat za poslovno snalaženje u visokokompetitivnom društvu u kojem živimo, neovisno je li riječ o direktorima turističkih zajednica, voditeljima turističkih agencija, organizatorima kulturnih djelatnosti, ravnateljima kulturnih institucija, škola i slično.

Danas se u događanja ulažu ogromna sredstva, a prisutan je i novi trend snažnog korištenja nove, mahom mobilne tehnologije i brisanja granica između realnog i virtualnog u organizaciji evenata. Pojavnost je to sve poznatija kao gamifikacija.

I dok ovakve “igre bez granica” tek počinju svoju novu priču, sektor organizacije događaja, bio on samostalan ili u sklopu drugih djelatnosti (turizma, upravljanja gradovima, poslovnog upravljanja, marketinga i slično), postaje sve značajniji faktor konkurentnosti, nova vrsta proizvoda i novi način komuniciranja. Zato je usvajanje vještina i stjecanje kompetencija u području upravljanja eventima neophodno za svakoga tko želi krenuti u ovo područje suvremene marketinške industrije.

Predavači i kolegiji

prof.dr.sc. Božo Skoko
Uvod u Event Management
4
mr.sc. Diana Franulić Šarić, Petar Mišo Mihočević, prof.dr.sc. Božo Skoko
Planiranje i organizacija evenata
10
prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, Petar Mišo Mihočević, mr.sc. Diana Franulić Šarić, Ivona Lušić, mr.sc. Igor Medić
Selektivni oblici i tipologija evenata
(turistički, sportski, kulturni, glazbeni, poslovni i drugi eventi) 
12
prof.dr.sc. Aleksandra Krajnovićmr.sc. Diana Franulić Šarićprof.dr.sc. Božo Skoko
Kreiranje evenata i event portfolio (izrada praktičnog eventa – seminar)
12
doc.dr.sc. Davor Perkov
Osnove menadžmenta
22
Mate Mijić, Marijan Palić
Marketing i komunikacija na društvenim mrežama
24
Dunja Lakuš, Trpimir Vicković
Prezentacijske vještine i javni nastup
12
dr.sc. Vladimir Grebenar, PMP, mr.sc. Igor Medić
Izrada poslovnog i marketing plana
10
dr. Hrvoje Kenfelj
Utjecajno komuniciranje
24
mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Martina Mikrut
Integrirana marketinška komunikacija i Gerila marketing
20
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja

Cjenik

UKUPNO SATI: 150
Preduvjeti za upis: Minimalno završena srednja škola
Cijena: 20.000 kn
Mog. otplate: 10 rata
Termini održavanja: srijedom i četvrtkom (ili pojedinim utorcima) od 17 do 21 sat
Početak nastave: srijeda, 07. studenog 2018. godine
Kraj nastave: početak svibnja 2019. godine

Kontakt

A.   Kneza Mislava 14
A.  10 000 Zagreb-HR

T.   +385   1 4618 444
T.   +385   1 4618 555
M. +385 91 2310 961
E. uciliste@experta.hr

Prijavi se na Newsletter

Prijavi se na Expertin Newsletter

Kontakt

U.   Kneza Mislava 14, 10 000 Zagreb
T.   +385 1 4618 444, +385 1 4618 555
M. +385 91 2310 961
E.  uciliste@experta.hr