Jednogodišnja stručna usavršavanja / Glasnogovornik

GL

Glasnogovornik

Spokesman

Glasnogovorništvo je usmena ili pisana prezentacija aktivnosti organizacije, institucije, političke stranke ili pojedinca prema medijima i široj javnosti preko glasnogovornika. U širem smislu, ono je planiranje i realizacija takve prezentacije. Glasnogovornika je potrebno opskrbiti znanjima i vještinama nužnim za uspješan nastup (usmeni i pisani), usavršiti vrste nastupa, nastup pred novinarima i pred širom javnošću, te ga osposobiti za planiranje i realizaciju glasnogovorničkoga posla u cjelini.

Naučit ćemo vas:

  • teoretski i praktično vladati suvremenim govorništvom
  • upoznati se s radom, poslovanjem i ustrojstvom PR i marketinške agencije
  • koristiti se svekolikim komunikološkim vještinama
  • uspješno komunicirati s javnošću i medijima, te samostalno organizirati medijski nastup
  • organizirati i voditi konferenciju za novinare
  • samostalno izraditi priopćenja za javnost
  • vladati znanjem i umijećem govornog i pisanog komuniciranja
  • prepoznati osobne i suradničke psihološke procese
  • vladati praktičnom tipologijom političkog komuniciranja
  • koristiti govorničke vještine u nastupu
  • prepoznati društveno, političko i kulturološko okruženje
  • primijeniti etičke norme nužne za obavljanje glasnogovorničkog posla
  • korigirati vanjski izgled nužan za uspješnu komunikaciju
  • prevenirati osobne zdravstvene rizike
  • samostalno izraditi komunikacijsko marketinšku strategiju
  • ovladati znanjima za kreiranje identiteta i imagea
  • komunicirati u kriznim situacijama
  • organizirati PR ili glasnogovornički ured

Predavači i kolegiji

Dunja Lakuš, Ivica Ropuš,  doc.dr.sc. Ivan Mišetić
Glasnogovorništvo
20
dr. Hrvoje Kenfelj
Utjecajno komuniciranje
24
mr.sc. Aleksandra Kolarić
Uvod u PR i odnosi s medijima
20
prof.dr.sc. Božo Skoko
Identitet, image i PR agencije
10
mr.sc. Aleksandra Kolarić
Komunikacijski alati u PR-u
20
Dunja Lakuš, Ivica Ropuš, Jasmina Nikić-Ivanišević, Mirjana Hrga, Sandra Križanec, Trpimir Vicković
Trening javnog i medijskog nastupa
24
Ivona Lušić
Korporativne komunikacije
10
Krešimir Macan
Krizno komuniciranje, spin i novi mediji
20
mr. sc. Igor Medić
Integrirana marketinška komunikacija
20
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja
UKUPNO SATI:168
Preduvjeti za upis:Minimalno završena srednja škola
Cijena programa:20.000 kn
Mogućnost otplate:10 rata
Termini održavanja:utorkom i srijedom od 17:00 do 21:00
Početak nastave:srijeda 7. studenog 2018. godine
Kraj nastave:početak svibnja 2019. godine

GL

Glasnogovornik

Spokesman

Glasnogovorništvo je usmena ili pisana prezentacija aktivnosti organizacije, institucije, političke stranke ili pojedinca prema medijima i široj javnosti preko glasnogovornika. U širem smislu, ono je planiranje i realizacija takve prezentacije. Glasnogovornika je potrebno opskrbiti znanjima i vještinama nužnim za uspješan nastup (usmeni i pisani), usavršiti vrste nastupa, nastup pred novinarima i pred širom javnošću, te ga osposobiti za planiranje i realizaciju glasnogovorničkoga posla u cjelini.

Naučit ćemo vas:

  • teoretski i praktično vladati suvremenim govorništvom
  • upoznati se s radom, poslovanjem i ustrojstvom PR i marketinške agencije
  • koristiti se svekolikim komunikološkim vještinama
  • uspješno komunicirati s javnošću i medijima, te samostalno organizirati medijski nastup
  • organizirati i voditi konferenciju za novinare
  • samostalno izraditi priopćenja za javnost
  • vladati znanjem i umijećem govornog i pisanog komuniciranja
  • prepoznati osobne i suradničke psihološke procese
  • vladati praktičnom tipologijom političkog komuniciranja
  • koristiti govorničke vještine u nastupu
  • prepoznati društveno, političko i kulturološko okruženje
  • primijeniti etičke norme nužne za obavljanje glasnogovorničkog posla
  • korigirati vanjski izgled nužan za uspješnu komunikaciju
  • prevenirati osobne zdravstvene rizike
  • samostalno izraditi komunikacijsko marketinšku strategiju
  • ovladati znanjima za kreiranje identiteta i imagea
  • komunicirati u kriznim situacijama
  • organizirati PR ili glasnogovornički ured

Predavači i kolegiji

Dunja Lakuš, Ivica Ropuš,  doc.dr.sc. Ivan Mišetić
Glasnogovorništvo
20
dr. Hrvoje Kenfelj
Utjecajno komuniciranje
24
 mr.sc. Aleksandra Kolarić
Uvod u PR i odnosi s medijima
20
prof.dr.sc. Božo Skoko
Identitet, image i PR agencije
10
mr.sc. Aleksandra Kolarić
Komunikacijski alati u PR-u
20
Dunja Lakuš, Ivica Ropuš, Jasmina Nikić-Ivanišević, Mirjana Hrga, Sandra Križanec, Trpimir Vicković
Trening javnog i medijskog nastupa
24
Ivona Lušić
Korporativne komunikacije
10
Krešimir Macan
Krizno komuniciranje, spin i novi mediji
20
mr. sc. Igor Medić
Integrirana marketinška komunikacija
20
* Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja
UKUPNO SATI:168
Preduvjeti za upis:Minimalno završena srednja škola
Cijena:20.000 kn
Mog. otplate:10 rata
Termini održavanja:utorkom i srijedom od 17:00 do 21:00
Početak nastave:srijeda 7. studenog 2018. godine
Kraj nastave:početak svibnja 2019. godine

Kontakt

A.   Kneza Mislava 14
A.  10 000 Zagreb-HR

T.   +385   1 4618 444
T.   +385   1 4618 555
M. +385 91 2310 961
E. uciliste@experta.hr

Prijavi se na Newsletter

Prijavi se na Expertin Newsletter

Kontakt

U.   Kneza Mislava 14, 10 000 Zagreb
T.   +385 1 4618 444, +385 1 4618 555
M. +385 91 2310 961
E.  uciliste@experta.hr