Gordana Zagorec, MBA

Diplomirala je marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Završila je stručni jednogodišnji studij Master in International Business na Sveučilištu u Trstu. Njeno višegodišnje iskustvo obuhvaća rad na rukovodećim pozicijama u marketingu i prodaji multinacionalnih kompanija kroz više industrija i sektora: turizam, financijsko-kartičarske usluge, roba široke potrošnje, projekti komercijalnih nekretnina. Glavne odgovornosti bile su joj povezivanje funkcija marketinga i prodaje u cilju stvaranja integriranog marketinga proizvoda-usluge s krajnjim učinkom zadovoljstva klijenta, vlasnika i zaposlenika.

Razvojni i provedbeni zadaci odnosili su se na razvoj novih proizvoda, strategiju cijena, optimizaciju kanala prodaje, promidžbene kampanje, razvoj usluge i reputaciju brandova, stvaranju lojalnosti i efektivnih odnosa s klijentima, identifikaciju novih klijenata, te upravljanje projektima.

Danas radi kao savjetnik za osobni i poslovni razvoj na inovativnim projektima malih i srednjih poduzeća i/ili tek oformljenim poduzetničkim tvrtkama iz oblasti turizma, proizvodnje autohtonih proizvoda, eno-gastronomskih usluga te internetskog poduzetništva. Njena mentorska i operativna pomoć očituje se u postavljanju ili doradi osnovne strategije marketinga i prodaje, organizaciji procesa poslovanja te odabira načina marketinške komunikacije i kanala prodaje.

Snažna vokacija prema novim znanjima iz psihologije i osobnom razvoju te sveprisutni prodor novih tehnologija i on-line načina komunikacije, utjecali su njen odabir koncepta cjeloživotnog obrazovanja i usavršavanja na principima etičnosti, suradnje i poticanja održivog razvoja društvene zajednice.

Član je hrvatskog ogranka Svjetske federacije pisaca i novinara u turizmu (FIJET) i međunarodne Globalne inicijative ženskog vodstva (WGLI).

Gordana Zagorec MBA

Gordana Zagorec, MBA

Diplomirala je marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Završila je stručni jednogodišnji studij Master in International Business na Sveučilištu u Trstu. Njeno višegodišnje iskustvo obuhvaća rad na rukovodećim pozicijama u marketingu i prodaji multinacionalnih kompanija kroz više industrija i sektora: turizam, financijsko-kartičarske usluge, roba široke potrošnje, projekti komercijalnih nekretnina. Glavne odgovornosti bile su joj povezivanje funkcija marketinga i prodaje u cilju stvaranja integriranog marketinga proizvoda-usluge s krajnjim učinkom zadovoljstva klijenta, vlasnika i zaposlenika.

Razvojni i provedbeni zadaci odnosili su se na razvoj novih proizvoda, strategiju cijena, optimizaciju kanala prodaje, promidžbene kampanje, razvoj usluge i reputaciju brandova, stvaranju lojalnosti i efektivnih odnosa s klijentima, identifikaciju novih klijenata, te upravljanje projektima.

Danas radi kao savjetnik za osobni i poslovni razvoj na inovativnim projektima malih i srednjih poduzeća i/ili tek oformljenim poduzetničkim tvrtkama iz oblasti turizma, proizvodnje autohtonih proizvoda, eno-gastronomskih usluga te internetskog poduzetništva. Njena mentorska i operativna pomoć očituje se u postavljanju ili doradi osnovne strategije marketinga i prodaje, organizaciji procesa poslovanja te odabira načina marketinške komunikacije i kanala prodaje.

Snažna vokacija prema novim znanjima iz psihologije i osobnom razvoju te sveprisutni prodor novih tehnologija i on-line načina komunikacije, utjecali su njen odabir koncepta cjeloživotnog obrazovanja i usavršavanja na principima etičnosti, suradnje i poticanja održivog razvoja društvene zajednice.

Član je hrvatskog ogranka Svjetske federacije pisaca i novinara u turizmu (FIJET) i međunarodne Globalne inicijative ženskog vodstva (WGLI).