Vladimir Resner

Sredinom osamdesetih svoju karijeru započinje u Splitu. Zapaženim djelovanjem na području dizajna i vizualnih komunikacija stječe status samostalnog umjetnika pri HZSU i članstvo u ULUPUHu.

Početkom devedesetih radi kao kreativni direktor i grafički urednik u PROFILu, magazinu za predcivilno doba (prilog tjednika Nedjeljne Dalmacije). Jedan je od organizatora Prvog festivala  tržišnih komunikacija PROMO 92. u Supetru na otoku Braču. Osniva Studio Resner & Resner i ostvaruje zapažene  rezultate u dizajnu, brendiranju i promociji za klijente s područja Dalmacije.

Na poziv agencije BBDO Zagreb 1997. dolazi u Zagreb kao kreativni direktor gdje stječe bogato međunarodno iskustvo u brendingu i advertisingu što kasnije primjenjuje i u svojoj post-agencijskoj karijeri kao jedan od začetnika u brendiranju destinacija. Surađuje s agencijama BBDO, 2AM FCB, a zadnjih petnaest  godina s agencijom MPR+, s kojom radi na brendiranju grada Karlovca i Karlovačke županije za koje dizajnira i kompletne vizualne identitete, slogane pa i manifestacije poput Zvjezdanog Ljeta.

Za Hrvatsko narodno kazalište u Splitu radi kao kreativni direktor i autor plakata vizualnih identiteta manifestacija Marulićevi dani i Splitsko ljeto od 2015. do 2019. godine i ostavlja dubok trag na vizualnu komunikaciju kazališne kulture u tom gradu.

Autor je mnogih brendova, slogana, vizualnih identiteta, oglašivačkih kampanja, radijskih i video spotova, kreativnih radionica te predavanja na temu brendiranja destinacija i uloge kreativne industrije u svakodnevnom životu.

Vladimir Resner 600x800 1

Vladimir Resner

Sredinom osamdesetih svoju karijeru započinje u Splitu. Zapaženim djelovanjem na području dizajna i vizualnih komunikacija stječe status samostalnog umjetnika pri HZSU i članstvo u ULUPUHu.

Početkom devedesetih radi kao kreativni direktor i grafički urednik u PROFILu, magazinu za predcivilno doba (prilog tjednika Nedjeljne Dalmacije). Jedan je od organizatora Prvog festivala  tržišnih komunikacija PROMO 92. u Supetru na otoku Braču. Osniva Studio Resner & Resner i ostvaruje zapažene  rezultate u dizajnu, brendiranju i promociji za klijente s područja Dalmacije.

Na poziv agencije BBDO Zagreb 1997. dolazi u Zagreb kao kreativni direktor gdje stječe bogato međunarodno iskustvo u brendingu i advertisingu što kasnije primjenjuje i u svojoj post-agencijskoj karijeri kao jedan od začetnika u brendiranju destinacija. Surađuje s agencijama BBDO, 2AM FCB, a zadnjih petnaest  godina s agencijom MPR+, s kojom radi na brendiranju grada Karlovca i Karlovačke županije za koje dizajnira i kompletne vizualne identitete, slogane pa i manifestacije poput Zvjezdanog Ljeta.

Za Hrvatsko narodno kazalište u Splitu radi kao kreativni direktor i autor plakata vizualnih identiteta manifestacija Marulićevi dani i Splitsko ljeto od 2015. do 2019. godine i ostavlja dubok trag na vizualnu komunikaciju kazališne kulture u tom gradu.

Autor je mnogih brendova, slogana, vizualnih identiteta, oglašivačkih kampanja, radijskih i video spotova, kreativnih radionica te predavanja na temu brendiranja destinacija i uloge kreativne industrije u svakodnevnom životu.