Jednogodišnja stručna usavršavanja / Specijalist za digitalni marketing
specijalist za digitalni marketing i društvene mreže edukacija

SDM

Specijalist za digitalni marketing i društvene mreže

Digital Marketing and Social Media Specialist

Specijalist za digitalni marketing i društvene mreže je specifično zanimanje nastalo u jeku takozvane digitalne revolucije. Program objedinjuje znanja i vještine iz područja odnosa s javnošću, marketinga, prodaje i informacijskih tehnologija. Specifičnosti interneta kao komunikacijskog kanala i promjena ljudskih navika u modernom vremenu od Specijalista za digitalni marketing i društvene mreže te Community Managera iziskuje kreativnost kojom zadobivaju i zadržavaju pozornost korisnika, analitičnost u planiranju i evaluaciji, posvećenost poslu bez radnog vremena, praćenje trendova i stalnu edukaciju.

Digitalni marketing postao je neizostavan dio poslovanja svake organizacije ili pojedinca koji želi poslati poruku određenoj javnosti ili oglašavati svoje proizvode ili usluge kupcima. Stručnjak za digitalni marketing u tom smislu mora osmisliti, voditi i prilagođavati cjelokupni marketing na društvenim mrežama i marketing na tražilicama, uključujući direktnu komunikaciju kroz vlastite prodajne kanale (profile), komunikaciju kroz influencere, kao i kreirati oglase na tražilicama i optimizirati sadržaj na istima (SEO marketing).

Poslovno učilište Experta s ovim je suvremenim i sveobuhvatnim programom stručnog usavršavanja najbolje mjesto za sve one koji žele ući u svijet online komunikacije te naučiti kako komunicirati i oglašavati se na Facebooku, Instagramu, TikTok-u, Youtube-u, Googlu i ostalim društvenim mrežama i platformama koje okupljaju potencijalne klijente i omogućuju vidljivost na tržištu.

MOGUĆNOST ONLINE PRAĆENJA NASTAVE !

Naučit ćemo vas:

  • samostalno izraditi i provoditi komunikacijsku strategiju na društvenim mrežama
  • samostalno izraditi i provoditi marketing plan na društvenim mrežama
  • izabrati najprikladnije vrste objava na društvenim mrežama za ostvarenje komunikacijskih i marketinških ciljeva
  • stvarati vrijedan, relevantan i konzistentan sadržaj za privlačenje ciljane publike i dugoročnu izgradnju baze istinskih fanova
  • prilagoditi online komunikaciju specifičnostima različitih društvenih mreža
  • oblikovati zanimljive i interaktivne objave na Facebooku, Twitteru i Instagramu
  • kako iskoristiti nove društvene mreže (TikTok, Snapchat, Periscope) i trendove za pristup novim potrošačima
  • kako ostvariti publicitet objavama na društvenim mrežama
  • kako provesti kvalitetnu evaluaciju komunikacijskih i marketinških aktivnosti na društvenim mrežama
  • kako koristiti oglašivačke mreže i tražilice za promociju
  • kako koristiti društvene mreže i kvalitetan sadržaju cilju poboljšanja svekoliko poslovne uspješnosti

Predavači i kolegiji

Mate Mijić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, Krešimir Dominić
Uvod u društvene mreže
4
prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Aleksandra Kolarić
Uvod u PR i odnosi s medijima
14
prof.dr.sc. Božo Skoko, Saša Blažeković, doc.dr.sc. Dejan Gluvačević, mr.sc. Igor Medić
Brand management i korporativni identitet
8
Mate Mijić, Marijan Palić, Krešimir DominićBruno Blumenschein
Komunikacija i marketing na Facebooku
12
Mate Mijić
Komunikacija i marketing na Twitteru
6
Marijan Palić
Komunikacija i marketing na Instagramu
6
Mate Mijić, Marijan Palić, Krešimir Dominić
Nove društvene mreže
6
Krešimir Dominić, Marijan Palić, Vice Božić, David Peranić
Mjerenje uspješnosti kampanja na društvenim mrežama
6
Krešimir Macan, Aleksandar Musić
Krizno komuniciranje u digitalnom marketingu
12
Mate Mijić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja
Content marketing
10
mr.sc. Igor Medić
Gerila marketing
15
Vice Božićdr.sc. Željka Marčinko TrkuljaDavid Peranić
Google AdWords, Google Analytics i osnove SEO-a
20
dr. Hrvoje Kenfelj, Dunja Lakuš, Trpimir Vicković
Utjecajno komuniciranje i prezentacijske vještine
15
doc.dr.sc. Davor Perkov, mr.sc. Branimir Blajić
Osnove menadžmenta
18
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja
UKUPNO SATI: 152
Preduvjeti za upis: Minimalno završena srednja škola
Cijena programa: 2.700,00 € / 20.343,15 kn (1€ = 7,53450 kn)
Mogućnost otplate: 10 rata
Termini održavanja: srijedom i četvrtkom od 17:00 do 21:00
Početak nastave: srijeda, 06. studenog 2024. godine
Kraj nastave: sredina travnja 2025. godine
edukacija specijalist za drustvene mreze

SDM

Specijalist za digitalni marketing i društvene mreže

Digital Marketing and Social Media Specialist

Specijalist za digitalni marketing i društvene mreže je specifično zanimanje nastalo u jeku takozvane digitalne revolucije. Program objedinjuje znanja i vještine iz područja odnosa s javnošću, marketinga, prodaje i informacijskih tehnologija. Specifičnosti interneta kao komunikacijskog kanala i promjena ljudskih navika u modernom vremenu od Specijalista za digitalni marketing i društvene mreže te Community Managera iziskuje kreativnost kojom zadobivaju i zadržavaju pozornost korisnika, analitičnost u planiranju i evaluaciji, posvećenost poslu bez radnog vremena, praćenje trendova i stalnu edukaciju.

Digitalni marketing postao je neizostavan dio poslovanja svake organizacije ili pojedinca koji želi poslati poruku određenoj javnosti ili oglašavati svoje proizvode ili usluge kupcima. Stručnjak za digitalni marketing u tom smislu mora osmisliti, voditi i prilagođavati cjelokupni marketing na društvenim mrežama i marketing na tražilicama, uključujući direktnu komunikaciju kroz vlastite prodajne kanale (profile), komunikaciju kroz influencere, kao i kreirati oglase na tražilicama i optimizirati sadržaj na istima (SEO marketing).

Poslovno učilište Experta s ovim je suvremenim i sveobuhvatnim programom stručnog usavršavanja najbolje mjesto za sve one koji žele ući u svijet online komunikacije te naučiti kako komunicirati i oglašavati se na Facebooku, Instagramu, TikTok-u, Youtube-u, Googlu i ostalim društvenim mrežama i platformama koje okupljaju potencijalne klijente i omogućuju vidljivost na tržištu.

MOGUĆNOST ONLINE PRAĆENJA NASTAVE !

Naučit ćemo vas:

 

  • samostalno izraditi i provoditi komunikacijsku strategiju na društvenim mrežama
  • samostalno izraditi i provoditi marketing plan na društvenim mrežama
  • izabrati najprikladnije vrste objava na društvenim mrežama za ostvarenje komunikacijskih i marketinških ciljeva
  • stvarati vrijedan, relevantan i konzistentan sadržaj za privlačenje ciljane publike i dugoročnu izgradnju baze istinskih fanova
  • prilagoditi online komunikaciju specifičnostima različitih društvenih mreža
  • oblikovati zanimljive i interaktivne objave na Facebooku, Twitteru i Instagramu
  • kako iskoristiti nove društvene mreže (TikTok, Snapchat, Periscope) i trendove za pristup novim potrošačima
  • kako ostvariti publicitet objavama na društvenim mrežama
  • kako provesti kvalitetnu evaluaciju komunikacijskih i marketinških aktivnosti na društvenim mrežama
  • kako koristiti oglašivačke mreže i tražilice za promociju
  • kako koristiti društvene mreže i kvalitetan sadržaju cilju poboljšanja svekoliko poslovne uspješnosti

Predavači i kolegiji

Mate Mijić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, Krešimir Dominić
Uvod u društvene mreže
4
prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Aleksandra Kolarić
Uvod u PR i odnosi s medijima
14
prof.dr.sc. Božo Skoko, Saša Blažeković, doc.dr.sc. Dejan Gluvačević, mr.sc. Igor Medić
Brand management i korporativni identitet
8
Mate Mijić, Marijan Palić, Krešimir Dominić, Bruno Blumenschein
Komunikacija i marketing na Facebooku
12
Mate Mijić
Komunikacija i marketing na Twitteru
6
Marijan Palić
Komunikacija i marketing na Instagramu
6
Mate Mijić, Marijan Palić, Krešimir Dominić
Nove društvene mreže
6
Krešimir Dominić, Marijan Palić, Vice Božić, David Peranić
Mjerenje uspješnosti kampanja na društvenim mrežama
6
Krešimir Macan, Aleksandar Musić
Krizno komuniciranje i spin
12
Mate Mijić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja
Content marketing
10
mr.sc. Igor Medić
Gerila marketing
15
Vice Božićdr.sc. Željka Marčinko Trkulja, David Peranić
Google AdWords i Google Analytics i osnove SEO-a
20
dr. Hrvoje Kenfelj, Dunja Lakuš, Trpimir Vicković
Utjecajno komuniciranje i prezentacijske vještine
15
doc.dr.sc. Davor Perkov, mr.sc. Branimir Blajić
Osnove menadžmenta
18
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja

 

UKUPNO SATI: 152
Preduvjeti za upis: Minimalno završena srednja škola
Cijena: 2.700,00 € / 20.343,15 kn (1€ = 7,53450 kn)
Mog. otplate: 10 rata
Termini održavanja: srijedom i četvrtkom od 17:00 do 21:00
Početak nastave: srijeda, 06. studenog 2024. godine
Kraj nastave: sredina travnja 2025. godine