Jednogodišnja stručna usavršavanja / Specijalist za digitalni marketing
SDM
Specijalist za digitalni marketing i društvene mreže
Digital Marketing and Social Media Specialist
Specijalist za digitalni marketing i društvene mreže je specifično zanimanje nastalo u jeku takozvane digitalne revolucije. Program objedinjuje znanja i vještine iz područja odnosa s javnošću, marketinga, prodaje i informacijskih tehnologija. Specifičnosti interneta kao komunikacijskog kanala i promjena ljudskih navika u modernom vremenu od Specijalista za digitalni marketing i društvene mreže te Community Managera iziskuje kreativnost kojom zadobivaju i zadržavaju pozornost korisnika, analitičnost u planiranju i evaluaciji, posvećenost poslu bez radnog vremena, praćenje trendova i stalnu edukaciju.
Digitalni marketing postao je neizostavan dio poslovanja svake organizacije ili pojedinca koji želi poslati poruku određenoj javnosti ili oglašavati svoje proizvode ili usluge kupcima. Stručnjak za digitalni marketing u tom smislu mora osmisliti, voditi i prilagođavati cjelokupni marketing na društvenim mrežama i marketing na tražilicama, uključujući direktnu komunikaciju kroz vlastite prodajne kanale (profile), komunikaciju kroz influencere, kao i kreirati oglase na tražilicama i optimizirati sadržaj na istima (SEO marketing).
Poslovno učilište Experta s ovim je suvremenim i sveobuhvatnim programom stručnog usavršavanja najbolje mjesto za sve one koji žele ući u svijet online komunikacije te naučiti kako komunicirati i oglašavati se na Facebooku, Instagramu, TikTok-u, Youtube-u, Googlu i ostalim društvenim mrežama i platformama koje okupljaju potencijalne klijente i omogućuju vidljivost na tržištu.
Naučit ćemo vas:
- samostalno izraditi i provoditi komunikacijsku strategiju na društvenim mrežama
- samostalno izraditi i provoditi marketing plan na društvenim mrežama
- izabrati najprikladnije vrste objava na društvenim mrežama za ostvarenje komunikacijskih i marketinških ciljeva
- stvarati vrijedan, relevantan i konzistentan sadržaj za privlačenje ciljane publike i dugoročnu izgradnju baze istinskih fanova
- prilagoditi online komunikaciju specifičnostima različitih društvenih mreža
- oblikovati zanimljive i interaktivne objave na Facebooku, Twitteru i Instagramu
- kako iskoristiti nove društvene mreže (TikTok, Snapchat, Periscope) i trendove za pristup novim potrošačima
- kako ostvariti publicitet objavama na društvenim mrežama
- kako provesti kvalitetnu evaluaciju komunikacijskih i marketinških aktivnosti na društvenim mrežama
- kako koristiti oglašivačke mreže i tražilice za promociju
- kako koristiti društvene mreže i kvalitetan sadržaju cilju poboljšanja svekoliko poslovne uspješnosti
Predavači i kolegiji
Mate Mijić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, Krešimir Dominić Uvod u društvene mreže |
4 |
prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Aleksandra Kolarić Uvod u PR i odnosi s medijima |
14 |
prof.dr.sc. Božo Skoko, Saša Blažeković, doc.dr.sc. Dejan Gluvačević, mr.sc. Igor Medić Brand management i korporativni identitet |
8 |
Mate Mijić, Marijan Palić, Krešimir Dominić, Bruno Blumenschein Komunikacija i marketing na Facebooku |
12 |
Mate Mijić Komunikacija i marketing na Twitteru |
6 |
Marijan Palić Komunikacija i marketing na Instagramu |
6 |
Mate Mijić, Marijan Palić, Krešimir Dominić Nove društvene mreže |
6 |
Krešimir Dominić, Marijan Palić, Vice Božić, David Peranić Mjerenje uspješnosti kampanja na društvenim mrežama |
6 |
Krešimir Macan, Aleksandar Musić Krizno komuniciranje u digitalnom marketingu |
12 |
Mate Mijić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja Content marketing |
10 |
mr.sc. Igor Medić Gerila marketing |
15 |
Vice Božić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, David Peranić Google AdWords, Google Analytics i osnove SEO-a |
20 |
dr. Hrvoje Kenfelj, Dunja Lakuš, Trpimir Vicković Utjecajno komuniciranje i prezentacijske vještine |
15 |
doc.dr.sc. Davor Perkov, mr.sc. Branimir Blajić Osnove menadžmenta |
18 |
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja |
UKUPNO SATI: | 152 |
Preduvjeti za upis: | Minimalno završena srednja škola |
Cijena programa: | 2.700,00 € / 20.343,15 kn (1€ = 7,53450 kn) |
Mogućnost otplate: | 10 rata |
Termini održavanja: | srijedom i četvrtkom od 17:00 do 21:00 |
Početak nastave: | srijeda, 06. studenog 2024. godine |
Kraj nastave: | sredina travnja 2025. godine |
SDM
Specijalist za digitalni marketing i društvene mreže
Digital Marketing and Social Media Specialist
Specijalist za digitalni marketing i društvene mreže je specifično zanimanje nastalo u jeku takozvane digitalne revolucije. Program objedinjuje znanja i vještine iz područja odnosa s javnošću, marketinga, prodaje i informacijskih tehnologija. Specifičnosti interneta kao komunikacijskog kanala i promjena ljudskih navika u modernom vremenu od Specijalista za digitalni marketing i društvene mreže te Community Managera iziskuje kreativnost kojom zadobivaju i zadržavaju pozornost korisnika, analitičnost u planiranju i evaluaciji, posvećenost poslu bez radnog vremena, praćenje trendova i stalnu edukaciju.
Digitalni marketing postao je neizostavan dio poslovanja svake organizacije ili pojedinca koji želi poslati poruku određenoj javnosti ili oglašavati svoje proizvode ili usluge kupcima. Stručnjak za digitalni marketing u tom smislu mora osmisliti, voditi i prilagođavati cjelokupni marketing na društvenim mrežama i marketing na tražilicama, uključujući direktnu komunikaciju kroz vlastite prodajne kanale (profile), komunikaciju kroz influencere, kao i kreirati oglase na tražilicama i optimizirati sadržaj na istima (SEO marketing).
Poslovno učilište Experta s ovim je suvremenim i sveobuhvatnim programom stručnog usavršavanja najbolje mjesto za sve one koji žele ući u svijet online komunikacije te naučiti kako komunicirati i oglašavati se na Facebooku, Instagramu, TikTok-u, Youtube-u, Googlu i ostalim društvenim mrežama i platformama koje okupljaju potencijalne klijente i omogućuju vidljivost na tržištu.
Naučit ćemo vas:
- samostalno izraditi i provoditi komunikacijsku strategiju na društvenim mrežama
- samostalno izraditi i provoditi marketing plan na društvenim mrežama
- izabrati najprikladnije vrste objava na društvenim mrežama za ostvarenje komunikacijskih i marketinških ciljeva
- stvarati vrijedan, relevantan i konzistentan sadržaj za privlačenje ciljane publike i dugoročnu izgradnju baze istinskih fanova
- prilagoditi online komunikaciju specifičnostima različitih društvenih mreža
- oblikovati zanimljive i interaktivne objave na Facebooku, Twitteru i Instagramu
- kako iskoristiti nove društvene mreže (TikTok, Snapchat, Periscope) i trendove za pristup novim potrošačima
- kako ostvariti publicitet objavama na društvenim mrežama
- kako provesti kvalitetnu evaluaciju komunikacijskih i marketinških aktivnosti na društvenim mrežama
- kako koristiti oglašivačke mreže i tražilice za promociju
- kako koristiti društvene mreže i kvalitetan sadržaju cilju poboljšanja svekoliko poslovne uspješnosti
Predavači i kolegiji
Mate Mijić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, Krešimir Dominić Uvod u društvene mreže |
4 |
prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Aleksandra Kolarić Uvod u PR i odnosi s medijima |
14 |
prof.dr.sc. Božo Skoko, Saša Blažeković, doc.dr.sc. Dejan Gluvačević, mr.sc. Igor Medić Brand management i korporativni identitet |
8 |
Mate Mijić, Marijan Palić, Krešimir Dominić, Bruno Blumenschein Komunikacija i marketing na Facebooku |
12 |
Mate Mijić Komunikacija i marketing na Twitteru |
6 |
Marijan Palić Komunikacija i marketing na Instagramu |
6 |
Mate Mijić, Marijan Palić, Krešimir Dominić Nove društvene mreže |
6 |
Krešimir Dominić, Marijan Palić, Vice Božić, David Peranić Mjerenje uspješnosti kampanja na društvenim mrežama |
6 |
Krešimir Macan, Aleksandar Musić Krizno komuniciranje i spin |
12 |
Mate Mijić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja Content marketing |
10 |
mr.sc. Igor Medić Gerila marketing |
15 |
Vice Božić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, David Peranić Google AdWords i Google Analytics i osnove SEO-a |
20 |
dr. Hrvoje Kenfelj, Dunja Lakuš, Trpimir Vicković Utjecajno komuniciranje i prezentacijske vještine |
15 |
doc.dr.sc. Davor Perkov, mr.sc. Branimir Blajić Osnove menadžmenta |
18 |
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja |
UKUPNO SATI: | 152 |
Preduvjeti za upis: | Minimalno završena srednja škola |
Cijena: | 2.700,00 € / 20.343,15 kn (1€ = 7,53450 kn) |
Mog. otplate: | 10 rata |
Termini održavanja: | srijedom i četvrtkom od 17:00 do 21:00 |
Početak nastave: | srijeda, 06. studenog 2024. godine |
Kraj nastave: | sredina travnja 2025. godine |
Jednogodišnja stručna usavršavanja
Projektni menadžer - agilno upravljanje projektima - APM (u pripremi)
Jednogodišnja stručna usavršavanja
Menadžer za odnose s javnošću - PR
Menadžer političkog marketinga - MPM
Glasnogovornik - GL
Voditelj u elektroničkim medijima - VEM
Event menadžer - EM*
Predstojnik ureda/Poslovni tajnik - PU
Menadžer u zdravstvu - MZ
Menadžer ljudskih potencijala - HRM
Specijalist za radne odnose - SRO*
Menadžer prodaje - MP
Menadžer marketinga - MM
Spec. za digitalni marketing i društ. mreže - SDM
Brend menadžer - BM*
Projektni menadžer EU fondova - EUPM
Projektni menadžer - agilno upravljanje projektima - APM (u pripremi)
Projektni menadžer - PM
Kontroling menadžer - CM
Financijsko računovodstveni menadžer - FRM
Porezni specijalist - PS
Executive menadžer - novo ! - EXM
U. Kneza Mislava 14, 10 000 Zagreb
T. +385 1 4618 444
M. +385 91 2310 961, +385 99 5155 033
E. uciliste@experta.hr
Prijavi se na Newsletter
KONTAKT
U. Kneza Mislava 14, 10 000 Zagreb
T. +385 1 4618 444
M. +385 91 2310 961, +385 99 5155 033
E. uciliste@experta.hr