Jednogodišnja stručna usavršavanja / Glasnogovornik
glasnogovornik

GL

Glasnogovornik

Spokesman

Glasnogovorništvo je usmena ili pisana prezentacija aktivnosti organizacije, institucije, političke stranke ili pojedinca prema medijima i široj javnosti preko glasnogovornika. U širem smislu, ono je planiranje i realizacija takve prezentacije. Glasnogovornika je potrebno opskrbiti znanjima i vještinama nužnim za uspješan nastup (usmeni i pisani), usavršiti vrste nastupa, nastup pred novinarima i pred širom javnošću, te ga osposobiti za planiranje i realizaciju glasnogovorničkog i PR-ovskog posla u cjelini.

MOGUĆNOST ONLINE PRAĆENJA NASTAVE !

Naučit ćemo vas:

  • teoretski i praktično vladati suvremenim govorništvom
  • upoznati se s radom, poslovanjem i ustrojstvom PR i marketinške agencije
  • koristiti se svekolikim komunikološkim vještinama
  • uspješno komunicirati s javnošću i medijima, te samostalno organizirati medijski nastup
  • organizirati i voditi konferenciju za novinare
  • samostalno izraditi priopćenja za javnost
  • vladati znanjem i umijećem govornog i pisanog komuniciranja
  • prepoznati osobne i suradničke psihološke procese
  • vladati praktičnom tipologijom političkog komuniciranja
  • koristiti govorničke vještine u nastupu
  • prepoznati društveno, političko i kulturološko okruženje
  • primijeniti etičke norme nužne za obavljanje glasnogovorničkog posla
  • korigirati vanjski izgled nužan za uspješnu komunikaciju
  • prevenirati osobne zdravstvene rizike
  • samostalno izraditi komunikacijsko marketinšku strategiju
  • ovladati znanjima za kreiranje identiteta i imagea
  • komunicirati u kriznim situacijama
  • organizirati PR ili glasnogovornički ured

Predavači i kolegiji

Dunja Lakuš, Sandra Križanec, Ivica Ropuš, doc.dr.sc. Ivan Mišetić
Glasnogovorništvo
14
dr. Hrvoje Kenfelj
Utjecajno komuniciranje
24
mr.sc. Aleksandra Kolarić, Aleksandar Musić
Uvod u PR, odnosi s medijima i strateško planiranje u PR-u
20
prof.dr.sc. Božo Skoko, Aleksandar Musić
Identitet, image i PR agencije
10
Mate Mijić, mr.sc. Aleksandra Kolarić
Komunikacijski alati u PR-u
10
Dunja Lakuš, Ivica Ropuš, Jasmina Nikić-Ivanišević, Mirjana Hrga, Sandra Križanec, Trpimir Vicković
Trening javnog i medijskog nastupa
22
Boris Kovaček, Lea Kosović, mr.sc. Diana Franulić, Ivona Lušić
Korporativne komunikacije i Event management
10
Krešimir Macan, Mate Mijić
Krizno komuniciranje, spin i PR na društvenim mrežama
20
mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja
Integrirana marketinška komunikacija
16
Dunja Lakuš, Sandra Križanec, Trpimir Vicković
Dijagnostika glasa, jezične provjere i suzbijanje straha od javnog nastupa
8
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja
UKUPNO SATI: 154
Preduvjeti za upis: Minimalno završena srednja škola
Cijena programa: 2.700,00 € / 20.343,15 kn (1€ = 7,53450 kn)
Mogućnost otplate: 10 rata
Termini održavanja: utorkom i srijedom te pojedinim četvrtcima od 17:00 do 21:00
Početak nastave: utorak, 05. studenog 2024. godine
Kraj nastave: sredina travnja 2025. godine
glasnogovornik

GL

Glasnogovornik

Spokesman

Glasnogovorništvo je usmena ili pisana prezentacija aktivnosti organizacije, institucije, političke stranke ili pojedinca prema medijima i široj javnosti preko glasnogovornika. U širem smislu, ono je planiranje i realizacija takve prezentacije. Glasnogovornika je potrebno opskrbiti znanjima i vještinama nužnim za uspješan nastup (usmeni i pisani), usavršiti vrste nastupa, nastup pred novinarima i pred širom javnošću, te ga osposobiti za planiranje i realizaciju glasnogovorničkog i PR-ovskog posla u cjelini.

MOGUĆNOST ONLINE PRAĆENJA NASTAVE !

Naučit ćemo vas:

 

  • teoretski i praktično vladati suvremenim govorništvom
  • upoznati se s radom, poslovanjem i ustrojstvom PR i marketinške agencije
  • koristiti se svekolikim komunikološkim vještinama
  • uspješno komunicirati s javnošću i medijima, te samostalno organizirati medijski nastup
  • organizirati i voditi konferenciju za novinare
  • samostalno izraditi priopćenja za javnost
  • vladati znanjem i umijećem govornog i pisanog komuniciranja
  • prepoznati osobne i suradničke psihološke procese
  • vladati praktičnom tipologijom političkog komuniciranja
  • koristiti govorničke vještine u nastupu
  • prepoznati društveno, političko i kulturološko okruženje
  • primijeniti etičke norme nužne za obavljanje glasnogovorničkog posla
  • korigirati vanjski izgled nužan za uspješnu komunikaciju
  • prevenirati osobne zdravstvene rizike
  • samostalno izraditi komunikacijsko marketinšku strategiju
  • ovladati znanjima za kreiranje identiteta i imagea
  • komunicirati u kriznim situacijama
  • organizirati PR ili glasnogovornički ured

Predavači i kolegiji

Dunja Lakuš, Ivica Ropuš,  doc.dr.sc. Ivan Mišetić
Glasnogovorništvo
14
dr. Hrvoje Kenfelj
Utjecajno komuniciranje
24
mr.sc. Aleksandra Kolarić, Aleksandar Musić
Uvod u PR, odnosi s medijima i strateško planiranje u PR-u
20
prof.dr.sc. Božo Skoko, Aleksandar Musić
Identitet, image i PR agencije
10
Mate Mijić, mr.sc. Aleksandra Kolarić
Komunikacijski alati u PR-u
10
Dunja Lakuš, Ivica Ropuš, Jasmina Nikić-Ivanišević, Mirjana Hrga, Sandra Križanec, Trpimir Vicković
Trening javnog i medijskog nastupa
22
Boris Kovaček, Lea Kosović, mr.sc. Diana Franulić, Ivona Lušić
Korporativne komunikacije i Event management
10
Krešimir Macan, Mate Mijić
Krizno komuniciranje, spin i PR na društvenim mrežama
20
mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja
Integrirana marketinška komunikacija
16
Dunja Lakuš, Sandra Križanec, Trpimir Vicković
Dijagnostika glasa, jezične provjere i suzbijanje straha od javnog nastupa
8
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja
UKUPNO SATI: 154
Preduvjeti za upis: Minimalno završena srednja škola
Cijena: 2.700,00 € / 20.343,15 kn (1€ = 7,53450 kn)
Mog. otplate: 10 rata
Termini održavanja: utorkom i srijedom te pojedinim četvrtcima od 17:00 do 21:00
Početak nastave: utorak, 05. studenog 2024. godine
Kraj nastave: sredina travnja 2025. godine