Jednogodišnja stručna usavršavanja / Specijalist za digitalni marketing
 
			SDM
Specijalist za digitalni marketing i društvene mreže
Digital Marketing and Social Media Specialist
Specijalist za digitalni marketing i društvene mreže je specifično zanimanje nastalo u jeku takozvane digitalne revolucije. Program objedinjuje znanja i vještine iz područja odnosa s javnošću, marketinga, prodaje i informacijskih tehnologija. Specifičnosti interneta kao komunikacijskog kanala i promjena ljudskih navika u modernom vremenu od Specijalista za digitalni marketing i društvene mreže te Community Managera iziskuje kreativnost kojom zadobivaju i zadržavaju pozornost korisnika, analitičnost u planiranju i evaluaciji, posvećenost poslu bez radnog vremena, praćenje trendova i stalnu edukaciju.
Digitalni marketing postao je neizostavan dio poslovanja svake organizacije ili pojedinca koji želi poslati poruku određenoj javnosti ili oglašavati svoje proizvode ili usluge kupcima. Stručnjak za digitalni marketing u tom smislu mora osmisliti, voditi i prilagođavati cjelokupni marketing na društvenim mrežama i marketing na tražilicama, uključujući direktnu komunikaciju kroz vlastite prodajne kanale (profile), komunikaciju kroz influencere, kao i kreirati oglase na tražilicama i optimizirati sadržaj na istima (SEO marketing).
Poslovno učilište Experta s ovim je suvremenim i sveobuhvatnim programom stručnog usavršavanja najbolje mjesto za sve one koji žele ući u svijet online komunikacije te naučiti kako komunicirati i oglašavati se na Facebooku, Instagramu, TikTok-u, Youtube-u, Googlu i ostalim društvenim mrežama i platformama koje okupljaju potencijalne klijente i omogućuju vidljivost na tržištu.
Naučit ćemo vas:
- samostalno izraditi i provoditi komunikacijsku strategiju na društvenim mrežama
- samostalno izraditi i provoditi marketing plan na društvenim mrežama
- izabrati najprikladnije vrste objava na društvenim mrežama za ostvarenje komunikacijskih i marketinških ciljeva
- stvarati vrijedan, relevantan i konzistentan sadržaj za privlačenje ciljane publike i dugoročnu izgradnju baze istinskih fanova
- prilagoditi online komunikaciju specifičnostima različitih društvenih mreža
- oblikovati zanimljive i interaktivne objave na Facebooku, Twitteru i Instagramu
- kako iskoristiti nove društvene mreže (TikTok, Snapchat, Periscope) i trendove za pristup novim potrošačima
- kako ostvariti publicitet objavama na društvenim mrežama
- kako provesti kvalitetnu evaluaciju komunikacijskih i marketinških aktivnosti na društvenim mrežama
- kako koristiti oglašivačke mreže i tražilice za promociju
- kako koristiti društvene mreže i kvalitetan sadržaju cilju poboljšanja svekoliko poslovne uspješnosti
Predavači i kolegiji
| Mate Mijić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, Krešimir Dominić Uvod u društvene mreže | 4 | 
| prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Aleksandra Kolarić Uvod u PR i odnosi s medijima | 14 | 
| prof.dr.sc. Božo Skoko, Saša Blažeković, doc.dr.sc. Dejan Gluvačević, mr.sc. Igor Medić Brand management i korporativni identitet | 8 | 
| Mate Mijić, Marijan Palić, Krešimir Dominić, Bruno Blumenschein Komunikacija i marketing na Facebooku | 12 | 
| Mate Mijić Komunikacija i marketing na Twitteru | 6 | 
| Marijan Palić Komunikacija i marketing na Instagramu | 6 | 
| Mate Mijić, Marijan Palić, Krešimir Dominić Nove društvene mreže | 6 | 
| Krešimir Dominić, Marijan Palić, Vice Božić, David Peranić Mjerenje uspješnosti kampanja na društvenim mrežama | 6 | 
| Krešimir Macan, Aleksandar Musić Krizno komuniciranje u digitalnom marketingu | 12 | 
| Mate Mijić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja Content marketing | 10 | 
| mr.sc. Igor Medić Gerila marketing | 15 | 
| Vice Božić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, David Peranić Google AdWords, Google Analytics i osnove SEO-a | 20 | 
| dr. Hrvoje Kenfelj, Dunja Lakuš, Trpimir Vicković Utjecajno komuniciranje i prezentacijske vještine | 15 | 
| doc.dr.sc. Davor Perkov, mr.sc. Branimir Blajić Osnove menadžmenta | 18 | 
| Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja | |
| UKUPNO SATI: | 152 | 
| Preduvjeti za upis: | Minimalno završena srednja škola | 
| Obujam: | 12 CSVET bodova | 
| Cijena programa: | 2.900,00 € | 
| Mogućnost otplate: | 10 rata | 
| Termini održavanja: | srijedom i četvrtkom od 17:00 do 21:00 | 
| Početak nastave: | srijeda, 05. studenog 2025. godine | 
| Kraj nastave: | sredina travnja 2026. godine | 
 
			SDM
Specijalist za digitalni marketing i društvene mreže
Digital Marketing and Social Media Specialist
Specijalist za digitalni marketing i društvene mreže je specifično zanimanje nastalo u jeku takozvane digitalne revolucije. Program objedinjuje znanja i vještine iz područja odnosa s javnošću, marketinga, prodaje i informacijskih tehnologija. Specifičnosti interneta kao komunikacijskog kanala i promjena ljudskih navika u modernom vremenu od Specijalista za digitalni marketing i društvene mreže te Community Managera iziskuje kreativnost kojom zadobivaju i zadržavaju pozornost korisnika, analitičnost u planiranju i evaluaciji, posvećenost poslu bez radnog vremena, praćenje trendova i stalnu edukaciju.
Digitalni marketing postao je neizostavan dio poslovanja svake organizacije ili pojedinca koji želi poslati poruku određenoj javnosti ili oglašavati svoje proizvode ili usluge kupcima. Stručnjak za digitalni marketing u tom smislu mora osmisliti, voditi i prilagođavati cjelokupni marketing na društvenim mrežama i marketing na tražilicama, uključujući direktnu komunikaciju kroz vlastite prodajne kanale (profile), komunikaciju kroz influencere, kao i kreirati oglase na tražilicama i optimizirati sadržaj na istima (SEO marketing).
Poslovno učilište Experta s ovim je suvremenim i sveobuhvatnim programom stručnog usavršavanja najbolje mjesto za sve one koji žele ući u svijet online komunikacije te naučiti kako komunicirati i oglašavati se na Facebooku, Instagramu, TikTok-u, Youtube-u, Googlu i ostalim društvenim mrežama i platformama koje okupljaju potencijalne klijente i omogućuju vidljivost na tržištu.
Naučit ćemo vas:
- samostalno izraditi i provoditi komunikacijsku strategiju na društvenim mrežama
- samostalno izraditi i provoditi marketing plan na društvenim mrežama
- izabrati najprikladnije vrste objava na društvenim mrežama za ostvarenje komunikacijskih i marketinških ciljeva
- stvarati vrijedan, relevantan i konzistentan sadržaj za privlačenje ciljane publike i dugoročnu izgradnju baze istinskih fanova
- prilagoditi online komunikaciju specifičnostima različitih društvenih mreža
- oblikovati zanimljive i interaktivne objave na Facebooku, Twitteru i Instagramu
- kako iskoristiti nove društvene mreže (TikTok, Snapchat, Periscope) i trendove za pristup novim potrošačima
- kako ostvariti publicitet objavama na društvenim mrežama
- kako provesti kvalitetnu evaluaciju komunikacijskih i marketinških aktivnosti na društvenim mrežama
- kako koristiti oglašivačke mreže i tražilice za promociju
- kako koristiti društvene mreže i kvalitetan sadržaju cilju poboljšanja svekoliko poslovne uspješnosti
Predavači i kolegiji
| Mate Mijić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, Krešimir Dominić Uvod u društvene mreže | 4 | 
| prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Aleksandra Kolarić Uvod u PR i odnosi s medijima | 14 | 
| prof.dr.sc. Božo Skoko, Saša Blažeković, doc.dr.sc. Dejan Gluvačević, mr.sc. Igor Medić Brand management i korporativni identitet | 8 | 
| Mate Mijić, Marijan Palić, Krešimir Dominić, Bruno Blumenschein Komunikacija i marketing na Facebooku | 12 | 
| Mate Mijić Komunikacija i marketing na Twitteru | 6 | 
| Marijan Palić Komunikacija i marketing na Instagramu | 6 | 
| Mate Mijić, Marijan Palić, Krešimir Dominić Nove društvene mreže | 6 | 
| Krešimir Dominić, Marijan Palić, Vice Božić, David Peranić Mjerenje uspješnosti kampanja na društvenim mrežama | 6 | 
| Krešimir Macan, Aleksandar Musić Krizno komuniciranje i spin | 12 | 
| Mate Mijić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja Content marketing | 10 | 
| mr.sc. Igor Medić Gerila marketing | 15 | 
| Vice Božić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, David Peranić Google AdWords i Google Analytics i osnove SEO-a | 20 | 
| dr. Hrvoje Kenfelj, Dunja Lakuš, Trpimir Vicković Utjecajno komuniciranje i prezentacijske vještine | 15 | 
| doc.dr.sc. Davor Perkov, mr.sc. Branimir Blajić Osnove menadžmenta | 18 | 
| Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja | |
| UKUPNO SATI: | 152 | 
| Preduvjeti za upis: | Minimalno završena srednja škola | 
| Obujam: | 12 CSVET bodova | 
| Cijena: | 2.900,00 € | 
| Mog. otplate: | 10 rata | 
| Termini održavanja: | srijedom i četvrtkom od 17:00 do 21:00 | 
| Početak nastave: | srijeda, 05. studenog 2025. godine | 
| Kraj nastave: | sredina travnja 2026. godine | 
Jednogodišnja stručna usavršavanja
reverifikacija svih programa po novom kurikulumu je u tijeku
Specijalist za bankarsko poslovanje - SBP - u pripremi !
reverifikacija svih programa po novom kurikulumu je u tijeku
Menadžer u zdravstvu - MZ
Menadžer ljudskih potencijala - HRM
Specijalist za radne odnose - SRO*
Menadžer prodaje - MP
Menadžer marketinga - MM
Spec. za digitalni marketing i društ. mreže - SDM
Brend menadžer - BM*
Projektni menadžer - PM - tradicionalni i agilni pristup
Projektni menadžer EU fondova - EUPM
Projektni menadžer u graditeljstvu - PMG - novo !
Specijalist za bankarsko poslovanje - SBP - u pripremi !
Financijsko računovodstveni menadžer - FRM
Porezni specijalist - PS
Kontroling menadžer - CM
Menadžer za odnose s javnošću - PR
Event menadžer - EM*
Menadžer političkog marketinga - MPM
Glasnogovornik - GL
Predstojnik ureda/Poslovni tajnik - PU
Voditelj u elektroničkim medijima - VEM
Executive menadžer - EXM - novo !
U.   Kneza Mislava 14, 10 000 Zagreb
T.   +385 1 4618 444
M. +385 91 2310 961, +385 99 5155 033
E.  uciliste@experta.hr
Prijavi se na Newsletter
KONTAKT
U.   Kneza Mislava 14, 10 000 Zagreb
T.   +385 1 4618 444
M. +385 91 2310 961
M. +385 99 5155 033
E.  uciliste@experta.hr
