Jednogodišnja stručna usavršavanja / Event menadžer
EM*
Event menadžer
Event manager
Čovjek današnjice teži stvarima i iskustvima koja će ih učiniti međusobno bližima i obogatiti im život. Poznati sociolog Jensen kaže da živimo u tzv. društvu snova (Dream Society). Čini se da povratak druženju, emocijama, igri, priči i naraciji danas doživljava svoj procvat u svim industrijama, od industrije zabave do industrije video igara. Jedan od sektora koji doživljava snažnu ekspanziju u tom smislu je industrija događaja (evenata).
Bilo da je riječ o događajima u velikim gradovima, bilo da je riječ o eventima u turističkoj destinaciji, poslovnim eventima, marketinški kreiranim eventima ili je jednostavno riječ o organiziranju privatnih zabava – vjenčanja, rođendana, obljetnica i slično. Radi se o naprosto snažno rastućem sektoru koji postepeno postaje samostalna znanstvena i stručna disciplina, ali i poslovna funkcija.
U tom smislu, nastaju nova radna mjesta kao što su event menadžer, stručnjak za organizaciju događaja i slično pa se i cjelokupne poslovne karijere grade na ovoj novoj specijalizaciji, koja zahtijeva poseban sklop znanja, vještina i kompetencija iz nekoliko različitih znanstvenih disciplina.
No, znanja iz event menadžmenta nisu nužno potrebna samo usko specijaliziranim stručnjacima, već su vrijedan alat za poslovno snalaženje u visokokompetitivnom društvu u kojem živimo, neovisno je li riječ o direktorima turističkih zajednica, voditeljima turističkih agencija, organizatorima kulturnih djelatnosti, ravnateljima kulturnih institucija, škola i slično.
Danas se u događanja ulažu ogromna sredstva, a prisutan je i novi trend snažnog korištenja nove, mahom mobilne tehnologije i brisanja granica između realnog i virtualnog u organizaciji evenata. Pojavnost je to sve poznatija kao gamifikacija.
I dok ovakve “igre bez granica” tek počinju svoju novu priču, sektor organizacije događaja, bio on samostalan ili u sklopu drugih djelatnosti (turizma, upravljanja gradovima, poslovnog upravljanja, marketinga i slično), postaje sve značajniji faktor konkurentnosti, nova vrsta proizvoda i novi način komuniciranja. Zato je usvajanje vještina i stjecanje kompetencija u području upravljanja eventima neophodno za svakoga tko želi krenuti u ovo područje suvremene marketinške industrije.
MOGUĆNOST ONLINE PRAĆENJA NASTAVE !
*Program se (uz povećani broj sati) sadržajno izvodi unutar programa PR
Predavači i kolegiji
prof.dr.sc. Božo Skoko, Boris Kovaček, Krešimir Dominić, Ivona Lušić Uvod u Event Management |
4 |
Boris Kovaček, Krešimir Dominić, Lea Kosović, Petar Mišo Mihočević, prof.dr.sc. Božo Skoko Planiranje i organizacija evenata |
10 |
prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, Boris Kovaček, Krešimir Dominić, Lea Kosović, mr.sc. Igor Medić Selektivni oblici i tipologija evenata (turistički, sportski, kulturni, glazbeni, poslovni i drugi eventi) |
12 |
Krešimir Dominić, Boris Kovaček, prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, prof.dr.sc. Božo Skoko, Lea Kosović Kreiranje evenata i event portfolio (izrada praktičnog eventa – seminar) |
12 |
doc.dr.sc. Davor Perkov Osnove menadžmenta |
22 |
Mate Mijić, Vice Božić, dr.sc. Željka Marčink Trkulja, Marijan Palić Marketing i komunikacija na društvenim mrežama |
24 |
Dunja Lakuš, Trpimir Vicković Prezentacijske vještine i javni nastup |
12 |
dr.sc. Vladimir Grebenar, PMP, dr.sc. Andreja Švigir, mr.sc. Igor Medić Izrada poslovnog i marketing plana |
10 |
dr. Hrvoje Kenfelj Utjecajno komuniciranje |
24 |
dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Martina Mikrut Integrirana marketinška komunikacija i Gerila marketing |
20 |
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja |
UKUPNO SATI: | 150 |
Preduvjeti za upis: | Minimalno završena srednja škola |
Cijena programa: | 2.700,00 € / 20.343,15 kn (1€ = 7,53450 kn) |
Mogućnost otplate: | 10 rata |
Termini održavanja: | utorcima i srijedama te pojedinim četvrtcima od 17 do 21 sat |
Početak nastave: | utorak, 05. studenog 2024. godine |
Kraj nastave: | sredina travnja 2025. godine |
EM*
Event menadžer
Event manager
Čovjek današnjice teži stvarima i iskustvima koja će ih učiniti međusobno bližima i obogatiti im život. Poznati sociolog Jensen kaže da živimo u tzv. društvu snova (Dream Society). Čini se da povratak druženju, emocijama, igri, priči i naraciji danas doživljava svoj procvat u svim industrijama, od industrije zabave do industrije video igara. Jedan od sektora koji doživljava snažnu ekspanziju u tom smislu je industrija događaja (evenata).
Bilo da je riječ o događajima u velikim gradovima, bilo da je riječ o eventima u turističkoj destinaciji, poslovnim eventima, marketinški kreiranim eventima ili je jednostavno riječ o organiziranju privatnih zabava – vjenčanja, rođendana, obljetnica i slično. Radi se o naprosto snažno rastućem sektoru koji postepeno postaje samostalna znanstvena i stručna disciplina, ali i poslovna funkcija.
U tom smislu, nastaju nova radna mjesta kao što su event menadžer, stručnjak za organizaciju događaja i slično pa se i cjelokupne poslovne karijere grade na ovoj novoj specijalizaciji, koja zahtijeva poseban sklop znanja, vještina i kompetencija iz nekoliko različitih znanstvenih disciplina.
No, znanja iz event menadžmenta nisu nužno potrebna samo usko specijaliziranim stručnjacima, već su vrijedan alat za poslovno snalaženje u visokokompetitivnom društvu u kojem živimo, neovisno je li riječ o direktorima turističkih zajednica, voditeljima turističkih agencija, organizatorima kulturnih djelatnosti, ravnateljima kulturnih institucija, škola i slično.
Danas se u događanja ulažu ogromna sredstva, a prisutan je i novi trend snažnog korištenja nove, mahom mobilne tehnologije i brisanja granica između realnog i virtualnog u organizaciji evenata. Pojavnost je to sve poznatija kao gamifikacija.
I dok ovakve “igre bez granica” tek počinju svoju novu priču, sektor organizacije događaja, bio on samostalan ili u sklopu drugih djelatnosti (turizma, upravljanja gradovima, poslovnog upravljanja, marketinga i slično), postaje sve značajniji faktor konkurentnosti, nova vrsta proizvoda i novi način komuniciranja. Zato je usvajanje vještina i stjecanje kompetencija u području upravljanja eventima neophodno za svakoga tko želi krenuti u ovo područje suvremene marketinške industrije.
MOGUĆNOST ONLINE PRAĆENJA NASTAVE !
*Program se (uz povećani broj sati) sadržajno izvodi unutar programa PR
Predavači i kolegiji
prof.dr.sc. Božo Skoko, Boris Kovaček, Krešimir Dominić, Ivona Lušić Uvod u Event Management |
4 |
Boris Kovaček, Krešimir Dominić, Lea Kosović, Petar Mišo Mihočević, prof.dr.sc. Božo Skoko Planiranje i organizacija evenata |
10 |
prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, Boris Kovaček, Krešimir Dominić, Lea Kosović, mr.sc. Igor Medić Selektivni oblici i tipologija evenata (turistički, sportski, kulturni, glazbeni, poslovni i drugi eventi) |
12 |
Krešimir Dominić, Boris Kovaček, prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, prof.dr.sc. Božo Skoko, Lea Kosović Kreiranje evenata i event portfolio (izrada praktičnog eventa – seminar) |
12 |
doc.dr.sc. Davor Perkov Osnove menadžmenta |
22 |
Mate Mijić, Vice Božić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, Marijan Palić Marketing i komunikacija na društvenim mrežama |
24 |
Dunja Lakuš, Trpimir Vicković Prezentacijske vještine i javni nastup |
12 |
dr.sc. Vladimir Grebenar, PMP, dr.sc. Andreja Švigir, mr.sc. Igor Medić Izrada poslovnog i marketing plana |
10 |
dr. Hrvoje Kenfelj Utjecajno komuniciranje |
24 |
dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Martina Mikrut Integrirana marketinška komunikacija i Gerila marketing |
20 |
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja |
UKUPNO SATI: | 150 |
Preduvjeti za upis: | Minimalno završena srednja škola |
Cijena: | 2.700,00 € / 20.343,15 kn (1€ = 7,53450 kn) |
Mog. otplate: | 10 rata |
Termini održavanja: | utorcima i srijedama te pojedinim četvrtcima od 17:00 do 21:00 |
Početak nastave: | utorak, 05. studenog 2024. godine. |
Kraj nastave: | sredina travnja 2025. godine |
Jednogodišnja stručna usavršavanja
Projektni menadžer - agilno upravljanje projektima - APM (u pripremi)
Jednogodišnja stručna usavršavanja
Menadžer za odnose s javnošću - PR
Menadžer političkog marketinga - MPM
Glasnogovornik - GL
Voditelj u elektroničkim medijima - VEM
Event menadžer - EM*
Predstojnik ureda/Poslovni tajnik - PU
Menadžer u zdravstvu - MZ
Menadžer ljudskih potencijala - HRM
Specijalist za radne odnose - SRO*
Menadžer prodaje - MP
Menadžer marketinga - MM
Spec. za digitalni marketing i društ. mreže - SDM
Brend menadžer - BM*
Projektni menadžer EU fondova - EUPM
Projektni menadžer - agilno upravljanje projektima - APM (u pripremi)
Projektni menadžer - PM
Kontroling menadžer - CM
Financijsko računovodstveni menadžer - FRM
Porezni specijalist - PS
Executive menadžer - novo ! - EXM
U. Kneza Mislava 14, 10 000 Zagreb
T. +385 1 4618 444
M. +385 91 2310 961, +385 99 5155 033
E. uciliste@experta.hr
Prijavi se na Newsletter
KONTAKT
U. Kneza Mislava 14, 10 000 Zagreb
T. +385 1 4618 444
M. +385 91 2310 961, +385 99 5155 033
E. uciliste@experta.hr