Jednogodišnja stručna usavršavanja / Event menadžer
event menadzer manager2

EM*

Event menadžer

Event manager

Čovjek današnjice teži stvarima i iskustvima koja će ih učiniti međusobno bližima i obogatiti im život. Poznati sociolog Jensen kaže da živimo u tzv. društvu snova (Dream Society). Čini se da povratak druženju, emocijama, igri, priči i naraciji danas doživljava svoj procvat u svim industrijama, od industrije zabave do industrije video igara. Jedan od sektora koji doživljava snažnu ekspanziju u tom smislu je industrija događaja (evenata).

Bilo da je riječ o događajima u velikim gradovima, bilo da je riječ o eventima u turističkoj destinaciji, poslovnim eventima, marketinški kreiranim eventima ili je jednostavno riječ o organiziranju privatnih zabava – vjenčanja, rođendana, obljetnica i slično. Radi se o naprosto snažno rastućem sektoru koji postepeno postaje samostalna znanstvena i stručna disciplina, ali i poslovna funkcija.

U tom smislu, nastaju nova radna mjesta kao što su event menadžer, stručnjak za organizaciju događaja i slično pa se i cjelokupne poslovne karijere grade na ovoj novoj specijalizaciji, koja zahtijeva poseban sklop znanja, vještina i kompetencija iz nekoliko različitih znanstvenih disciplina.

No, znanja iz event menadžmenta nisu nužno potrebna samo usko specijaliziranim stručnjacima, već su vrijedan alat za poslovno snalaženje u visokokompetitivnom društvu u kojem živimo, neovisno je li riječ o direktorima turističkih zajednica, voditeljima turističkih agencija, organizatorima kulturnih djelatnosti, ravnateljima kulturnih institucija, škola i slično.

Danas se u događanja ulažu ogromna sredstva, a prisutan je i novi trend snažnog korištenja nove, mahom mobilne tehnologije i brisanja granica između realnog i virtualnog u organizaciji evenata. Pojavnost je to sve poznatija kao gamifikacija.

I dok ovakve “igre bez granica” tek počinju svoju novu priču, sektor organizacije događaja, bio on samostalan ili u sklopu drugih djelatnosti (turizma, upravljanja gradovima, poslovnog upravljanja, marketinga i slično), postaje sve značajniji faktor konkurentnosti, nova vrsta proizvoda i novi način komuniciranja. Zato je usvajanje vještina i stjecanje kompetencija u području upravljanja eventima neophodno za svakoga tko želi krenuti u ovo područje suvremene marketinške industrije.

MOGUĆNOST ONLINE PRAĆENJA NASTAVE !

*Program se (uz povećani broj sati) sadržajno izvodi unutar programa PR

Predavači i kolegiji

prof.dr.sc. Božo Skoko, Boris Kovaček, Krešimir Dominić, Ivona Lušić
Uvod u Event Management
4
Boris Kovaček, Krešimir Dominić, Lea Kosović, Petar Mišo Mihočević, prof.dr.sc. Božo Skoko
Planiranje i organizacija evenata
10
prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, Boris Kovaček, Krešimir DominićLea Kosović, mr.sc. Igor Medić
Selektivni oblici i tipologija evenata
(turistički, sportski, kulturni, glazbeni, poslovni i drugi eventi) 
12
Krešimir DominićBoris Kovaček, prof.dr.sc. Aleksandra Krajnovićprof.dr.sc. Božo Skoko, Lea Kosović
Kreiranje evenata i event portfolio (izrada praktičnog eventa – seminar)
12
doc.dr.sc. Davor Perkov
Osnove menadžmenta
22
Mate Mijić, Vice Božić, dr.sc. Željka Marčink Trkulja, Marijan Palić
Marketing i komunikacija na društvenim mrežama
24
Dunja Lakuš, Trpimir Vicković
Prezentacijske vještine i javni nastup
12
dr.sc. Vladimir Grebenar, PMP, dr.sc. Andreja Švigir, mr.sc. Igor Medić
Izrada poslovnog i marketing plana
10
dr. Hrvoje Kenfelj
Utjecajno komuniciranje
24
dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Martina Mikrut
Integrirana marketinška komunikacija i Gerila marketing
20
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja
UKUPNO SATI: 150
Preduvjeti za upis: Minimalno završena srednja škola
Cijena programa: 2.700,00 € / 20.343,15 kn (1€ = 7,53450 kn)
Mogućnost otplate: 10 rata
Termini održavanja: utorcima i srijedama te pojedinim četvrtcima od 17 do 21 sat
Početak nastave: utorak, 05. studenog 2024. godine
Kraj nastave: sredina travnja 2025. godine
event menadzer manager

EM*

Event menadžer

Event manager

Čovjek današnjice teži stvarima i iskustvima koja će ih učiniti međusobno bližima i obogatiti im život. Poznati sociolog Jensen kaže da živimo u tzv. društvu snova (Dream Society). Čini se da povratak druženju, emocijama, igri, priči i naraciji danas doživljava svoj procvat u svim industrijama, od industrije zabave do industrije video igara. Jedan od sektora koji doživljava snažnu ekspanziju u tom smislu je industrija događaja (evenata).

Bilo da je riječ o događajima u velikim gradovima, bilo da je riječ o eventima u turističkoj destinaciji, poslovnim eventima, marketinški kreiranim eventima ili je jednostavno riječ o organiziranju privatnih zabava – vjenčanja, rođendana, obljetnica i slično. Radi se o naprosto snažno rastućem sektoru koji postepeno postaje samostalna znanstvena i stručna disciplina, ali i poslovna funkcija.

U tom smislu, nastaju nova radna mjesta kao što su event menadžer, stručnjak za organizaciju događaja i slično pa se i cjelokupne poslovne karijere grade na ovoj novoj specijalizaciji, koja zahtijeva poseban sklop znanja, vještina i kompetencija iz nekoliko različitih znanstvenih disciplina.

No, znanja iz event menadžmenta nisu nužno potrebna samo usko specijaliziranim stručnjacima, već su vrijedan alat za poslovno snalaženje u visokokompetitivnom društvu u kojem živimo, neovisno je li riječ o direktorima turističkih zajednica, voditeljima turističkih agencija, organizatorima kulturnih djelatnosti, ravnateljima kulturnih institucija, škola i slično.

Danas se u događanja ulažu ogromna sredstva, a prisutan je i novi trend snažnog korištenja nove, mahom mobilne tehnologije i brisanja granica između realnog i virtualnog u organizaciji evenata. Pojavnost je to sve poznatija kao gamifikacija.

I dok ovakve “igre bez granica” tek počinju svoju novu priču, sektor organizacije događaja, bio on samostalan ili u sklopu drugih djelatnosti (turizma, upravljanja gradovima, poslovnog upravljanja, marketinga i slično), postaje sve značajniji faktor konkurentnosti, nova vrsta proizvoda i novi način komuniciranja. Zato je usvajanje vještina i stjecanje kompetencija u području upravljanja eventima neophodno za svakoga tko želi krenuti u ovo područje suvremene marketinške industrije.

MOGUĆNOST ONLINE PRAĆENJA NASTAVE !

*Program se (uz povećani broj sati) sadržajno izvodi unutar programa PR

Predavači i kolegiji

prof.dr.sc. Božo Skoko, Boris Kovaček, Krešimir Dominić, Ivona Lušić
Uvod u Event Management
4
Boris Kovaček, Krešimir DominićLea Kosović, Petar Mišo Mihočević, prof.dr.sc. Božo Skoko
Planiranje i organizacija evenata
10
prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, Boris Kovaček, Krešimir Dominić, Lea Kosović, mr.sc. Igor Medić
Selektivni oblici i tipologija evenata
(turistički, sportski, kulturni, glazbeni, poslovni i drugi eventi) 
12
Krešimir Dominić, Boris Kovaček, prof.dr.sc. Aleksandra Krajnovićprof.dr.sc. Božo Skoko, Lea Kosović
Kreiranje evenata i event portfolio (izrada praktičnog eventa – seminar)
12
doc.dr.sc. Davor Perkov
Osnove menadžmenta
22
Mate Mijić, Vice Božić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, Marijan Palić
Marketing i komunikacija na društvenim mrežama
24
Dunja Lakuš, Trpimir Vicković
Prezentacijske vještine i javni nastup
12
dr.sc. Vladimir Grebenar, PMP, dr.sc. Andreja Švigir, mr.sc. Igor Medić
Izrada poslovnog i marketing plana
10
dr. Hrvoje Kenfelj
Utjecajno komuniciranje
24
dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Martina Mikrut
Integrirana marketinška komunikacija i Gerila marketing
20
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja

 

UKUPNO SATI: 150
Preduvjeti za upis: Minimalno završena srednja škola
Cijena: 2.700,00 € / 20.343,15 kn (1€ = 7,53450 kn)
Mog. otplate: 10 rata
Termini održavanja: utorcima i srijedama te pojedinim četvrtcima od 17:00 do 21:00
Početak nastave: utorak, 05. studenog 2024. godine.
Kraj nastave: sredina travnja 2025. godine