« Modeli obrazovanja « Jednogodišnja usavršavanja
SDM

Specijalist za digitalni marketing i društvene mreže

Digital Marketing and Social Media Specialist

Specijalist za digitalni marketing i društvene mreže je specifično zanimanje nastalo u jeku takozvane digitalne revolucije. Program objedinjuje znanja i vještine iz područja odnosa s javnošću, marketinga, prodaje i informacijskih tehnologija. Specifičnosti interneta kao komunikacijskog kanala i promjena ljudskih navika u modernom vremenu od Specijalista za digitalni marketing i Community Managera iziskuje kreativnost kojom zadobivaju i zadržavaju pozornost korisnika, analitičnost u planiranju i evaluaciji, posvećenost poslu bez radnog vremena, praćenje trendova i stalnu edukaciju. Poslovno učilište Experta s ovim je suvremenim i sveobuhvatnim programom stručnog usavršavanja najbolje mjesto za sve one koji žele ući u svijet online komunikacije te se u njoj dodatno usavršiti. 

Naučit ćemo vas:

  • samostalno izraditi i provoditi komunikacijsku strategiju na društvenim mrežama
  • samostalno izraditi i provoditi marketing plan na društvenim mrežama
  • izabrati najprikladnije vrste objava na društvenim mrežama za ostvarenje komunikacijskih i marketinških ciljeva
  • stvarati vrijedan, relevantan i konzistentan sadržaj za privlačenje ciljane publike i dugoročnu izgradnju baze istinskih fanova
  • prilagoditi online komunikaciju specifičnostima različitih društvenih mreža
  • oblikovati zanimljive i interaktivne objave na Facebooku, Twitteru i Instagramu
  • kako iskoristiti nove društvene mreže (Snapchat, Periscope) i trendove za pristup novim potrošačima
  • kako ostvariti publicitet objavama na društvenim mrežama
  • kako provesti kvalitetnu evaluaciju komunikacijskih i marketinških aktivnosti na društvenim mrežama
  • kako koristiti oglašivačke mreže i tražilice za promociju
  • te kako koristiti društvene mreže i kvalitetan sadržaju cilju poboljšanja svekoliko poslovne uspješnosti

Predavači i kolegiji

Predavač/kolegij Ukupno sati
Mate Mijić Uvod u društvene mreže 4
prof.dr.sc. Božo Skokomr.sc. Aleksandra Kolarić Uvod u PR i odnosi s medijima 16
prof.dr.sc. Božo Skokodr.sc. Martina Mikrutmr.sc. Igor Medić Brand management i korporativni identitet 10
Krešimir MacanMate MijićMarijan PalićBruno Blumenschein Komunikacija i marketing na Facebooku 12
Marijan PalićMate MijićBruno Blumenschein Komunikacija i marketing na Twitteru 6
Marijan PalićMate MijićBruno Blumenschein Komunikacija i marketing na Instagramu 6
Marijan PalićBruno Blumenschein Nove društvene mreže 6
mr.sc. Aleksandra KolarićMarijan PalićBruno Blumenschein Mjerenje uspješnosti kampanja na društvenim mrežama 6
Krešimir Macan Krizno komuniciranje i spin 14
Mate MijićMarijan PalićBruno Blumenschein Content marketing 14
mr.sc. Igor Medić Gerila marketing 26
Miroslav Varga Marketing na tražilici Google 8
dr. Hrvoje KenfeljDunja LakušTrpimir Vicković Utjecajno komuniciranje 20
doc.dr.sc. Davor Perkov Osnove menadžmenta 20

Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja.

Ukupno sati:
164
Preduvjeti za upis:
Minimalno završena srednja škola
Cijena programa:
20.000 kn
Mogućnost otplate:
10 rata
Termini održavanja:
utorkom i srijedom te pojedinim četvrtcima od 17:00 do 21:00 sat
Početak nastave:
kraj listopada ili početak studenog 2017. godine
Kraj nastave:
početak svibnja 2018. g.