Jednogodišnja stručna usavršavanja / Menadžer za odnose s javnošću
PR
Menadžer za odnose s javnošću
Public Relations Manager
Odnosi s javnošću složena su djelatnost čija je svrha određivanje strategije, planiranje, ispitivanje i unapređivanje slike ili reputacije koju koju organizacija, pojedinac, institucija, ustanova, udruga ili trgovačko društvo imaju ili bi trebala imati u javnosti. Menadžera za odnose s javnošću potrebno je osposobiti znanjima i vještinama nužnim za uspješno i svekoliko komuniciranje s javnošću i medijima te za složene komunikacijske i druge aktivnosti i vještine potrebne za razvoj i unapređivanje poslovanja organizacije i njene reputacije na tržištu.
Naučit ćemo vas:
- razumijeti, prepoznati i primjeniti osnovne marketinške i PR vještine
- upoznati se s radom, poslovanjem i ustrojstvom marketinške i PR agencije
- koristiti se svekolikim komunikacijskim vještinama
- komunicirati u krizi
- komunicirati s medijima
- kreirati identitet i image organizacije ili pojedinca
- ovladati svim komunikacijskim alatima u PR-u
- samostalno organizirati medijski nastup
- samostalno organizirati konferenciju za novinare, izraditi priopćenje za javnost, demanti i sl.
- ovladati tipovima govorničkih i prezentacijski vještina u nastupu
- ovladati načelima i organizacijom korporativnog komuniciranja
- ovladati vještinama glasnogovorničkog umijeća
- samostalno organizirati evente, te voditi PR projekte
- ovladati bitnim znanjima o istraživanju tržišta i javnog mijenja
- što je PR u politici i u političkom marketingu
- u cijelosti organizirati ured za odnose s javnošću (kako u javnoj upravi tako i u trgovačkim društvima)
- ovladati komunikacijskim i marketinškim vještinama na društvenim mrežama (online PR)
- korigirati vanjski izgled nužan za uspješnu komunikaciju
Predavači i kolegiji
prof.dr.sc. Božo Skoko, Krešimir Macan, mr.sc. Aleksandra Kolarić, Boris Malešević Uvod u PR |
4 |
Aleksandar Musić, Krešimir Macan, mr.sc. Aleksandra Kolarić, Boris Malešević Odnosi s medijima i strateško planiranje u PR-u |
12 |
prof.dr.sc. Božo Skoko, Saša Blažeković, doc.dr.sc. Dejan Gluvačević, Jelena Mijailović Identitet, image i korporativni identitet |
10 |
Mate Mijić, Krešimir Macan, mr.sc. Aleksandra Kolarić Tehnike i alati PR-a |
8 |
Boris Kovaček, Krešimir Dominić, Lea Kosović, prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, Ivona Lušić Event management i korporativne komunikacije |
18 |
Dunja Lakuš, Sandra Križanec, Goran Milić, Ivica Ropuš, Mirjana Hrga, Trpimir Vicković Glasnogovorništvo i trening javnog nastupa |
14 |
Krešimir Macan, Aleksandar Musić, Asja Čengić Krizno komuniciranje, PR u politici i spin |
14 |
dr. Hrvoje Kenfelj Utjecajno komuniciranje |
24 |
mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, dr.sc. Martina Mikrut Gerila marketing, media planiranje i istraživački alati u PR-u |
14 |
Mate Mijić, Krešimir Dominić, Vice Božić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, Marijan Palić Društvene mreže i online PR |
28 |
prof.dr.sc. Božo Skoko PR agencije |
6 |
IZBORNI KOLEGIJI I PREDAVAČI prof.dr.sc. Zoran Kurelić – Temeljni društveni pojmovi |
|
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja |
UKUPNO SATI: | 152 |
Preduvjeti za upis: | Minimalno završena srednja škola |
Cijena programa: | 2.700,00 € / 20.343,15 kn (1€ = 7,53450 kn) |
Mogućnost otplate: | 10 rata |
Termini održavanja: | utorkom i srijedom te pojedini četvrtci od 17:00 do 21:00 |
Početak nastave: | utorak, 05. studenog 2024. godine |
Kraj nastave: | sredina travnja 2025. godine |
PR
Menadžer za odnose s javnošću
Public Relations Manager
Odnosi s javnošću složena su djelatnost čija je svrha određivanje strategije, planiranje, ispitivanje i unapređivanje slike ili reputacije koju koju organizacija, pojedinac, institucija, ustanova, udruga ili trgovačko društvo imaju ili bi trebala imati u javnosti. Menadžera za odnose s javnošću potrebno je osposobiti znanjima i vještinama nužnim za uspješno i svekoliko komuniciranje s javnošću i medijima te za složene komunikacijske i druge aktivnosti i vještine potrebne za razvoj i unapređivanje poslovanja organizacije i njene reputacije na tržištu.
Naučit ćemo vas:
- razumjeti, prepoznati i primjeniti osnovne marketinške i PR vještine
- upoznati se s radom, poslovanjem i ustrojstvom marketinške i PR agencije
- koristiti se svekolikim komunikacijskim vještinama
- komunicirati u krizi
- komunicirati s medijima
- kreirati identitet i image organizacije ili pojedinca
- ovladati svim komunikacijskim alatima u PR-u
- samostalno organizirati medijski nastup
- samostalno organizirati konferenciju za novinare, izraditi priopćenje za javnost, demanti i sl.
- ovladati tipovima govorničkih i prezentacijski vještina u nastupu
- ovladati načelima i organizacijom korporativnog komuniciranja
- ovladati vještinama glasnogovorničkog umijeća
- samostalno organizirati evente, te voditi PR projekte
- ovladati bitnim znanjima o istraživanju tržišta i javnog mijenja
- što je PR u politici i u političkom marketingu
- u cijelosti organizirati ured za odnose s javnošću (kako u javnoj upravi tako i u trgovačkim društvima)
- ovladati komunikacijskim i marketinškim vještinama na društvenim mrežama (online PR)
- korigirati vanjski izgled nužan za uspješnu komunikaciju
Predavači i kolegiji
prof.dr.sc. Božo Skoko, Krešimir Macan, mr.sc. Aleksandra Kolarić, Boris Malešević Uvod u PR |
4 |
Aleksandar Musić, Krešimir Macan, mr.sc. Aleksandra Kolarić, Boris Malešević Odnosi s medijima i strateško planiranje u PR-u |
12 |
prof.dr.sc. Božo Skoko, Saša Blažeković, doc.dr.sc. Dejan Gluvačević, Jelena Mijailović Identitet, image i korporativni identitet |
10 |
Mate Mijić, Krešimir Macan, mr.sc. Aleksandra Kolarić Tehnike i alati PR-a |
8 |
Boris Kovaček, Krešimir Dominić, Lea Kosović, prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, Ivona Lušić Event management i korporativne komunikacije |
18 |
Dunja Lakuš, Sandra Križanec, Goran Milić, Ivica Ropuš, Mirjana Hrga, Trpimir Vicković Glasnogovorništvo i trening javnog nastupa |
14 |
Krešimir Macan, Aleksandar Musić, Asja Čengić Krizno komuniciranje, PR u politici i spin |
14 |
dr. Hrvoje Kenfelj Utjecajno komuniciranje |
24 |
mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, dr.sc. Martina Mikrut Gerila marketing, media planiranje i istraživački alati u PR-u |
14 |
Mate Mijić, Krešimir Dominić, Vice Božić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, Marijan Palić Društvene mreže i online PR |
28 |
prof.dr.sc. Božo Skoko PR agencije |
6 |
IZBORNI KOLEGIJI I PREDAVAČI prof.dr.sc. Zoran Kurelić – Temeljni društveni pojmovi |
|
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja |
UKUPNO SATI: | 152 |
Preduvjeti za upis: | Minimalno završena srednja škola |
Cijena: | 2.700,00 € / 20.343,15 kn (1€ = 7,53450 kn) |
Mog. otplate: | 10 rata |
Termini održavanja: | utorkom i srijedom te pojedinim četvrtcima od 17:00 do 21:00 |
Početak nastave: | utorak, 05. studenog 2024. godine |
Kraj nastave: | sredina travnja 2025. godine |
Jednogodišnja stručna usavršavanja
Projektni menadžer - agilno upravljanje projektima - APM (u pripremi)
Jednogodišnja stručna usavršavanja
Menadžer za odnose s javnošću - PR
Menadžer političkog marketinga - MPM
Glasnogovornik - GL
Voditelj u elektroničkim medijima - VEM
Event menadžer - EM*
Predstojnik ureda/Poslovni tajnik - PU
Menadžer u zdravstvu - MZ
Menadžer ljudskih potencijala - HRM
Specijalist za radne odnose - SRO*
Menadžer prodaje - MP
Menadžer marketinga - MM
Spec. za digitalni marketing i društ. mreže - SDM
Brend menadžer - BM*
Projektni menadžer EU fondova - EUPM
Projektni menadžer - agilno upravljanje projektima - APM (u pripremi)
Projektni menadžer - PM
Kontroling menadžer - CM
Financijsko računovodstveni menadžer - FRM
Porezni specijalist - PS
Executive menadžer - novo ! - EXM
U. Kneza Mislava 14, 10 000 Zagreb
T. +385 1 4618 444
M. +385 91 2310 961, +385 99 5155 033
E. uciliste@experta.hr
Prijavi se na Newsletter
KONTAKT
U. Kneza Mislava 14, 10 000 Zagreb
T. +385 1 4618 444
M. +385 91 2310 961, +385 99 5155 033
E. uciliste@experta.hr