Jednogodišnja stručna usavršavanja / Menadžer prodaje
MP
Menadžer prodaje
Sales manager
Organizacija prodajnog procesa složena je djelatnost čija je svrha konkretan čin prijenosa vlasništva robe od proizvođača, preko trgovine ili izravno u posjed potrošača odnosno kupca. Cilj usavršavanja menadžera prodaje je osposobiti ga znanjima i vještinama nužnim za uspješno pronalaženje novih potrošača, ispunjavanje narudžbi postojećih potrošača i davanje podrške prodajnom osoblju u obliku informacija i različitih načina unapređivanja prodaje. Namjera je menadžera prodaje usavršiti za samostalno vođenje i upravljanje prodajnim procesom.
Naučit ćemo vas:
- razumjeti osnove menadžmenta
- upoznati se sa radom, poslovanjem i ustrojstvom marketinške agencije
- razumjeti i primijeniti osnovne marketinške vještine
- razumjeti ponašanje i psihologiju potrošača
- koristiti se temeljnim znanjima iz psihologije prodaje
- uspješno koristiti sve načine promidžbe u prodaji
- samostalno primijeniti osnovne modele organizacije prodaje
- koristiti digitalne alate nužne u suvremenoj prodaji
- ovladati vještinama upravljanja ljudskim potencijalima u prodaji
- osposobiti se za uspješno pregovaranje u prodaji
- koristiti se osnovama iz trgovačkog prava te upoznati uzance i običaje u robnom prometu
- upoznati se s temeljnim mikroekonomskim poslovnim pojmovima
- ovladati prezentacijskim, komunikacijskim i retoričkim vještinama i osobnim poslovnim imidžem
- samostalno izraditi marketinško prodajni plan
- samostalno izraditi poslovni plan
- naučiti što je identitet i image
- naučiti što je brendiranje
Edukacija menadžer prodaje – predavači i kolegiji
doc.dr.sc. Davor Perkov Osnove menadžmenta |
24 |
dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, mr.sc. Igor Medić, Mate Mijić, Vice Božić, David Peranić Digitalni i gerila marketing, internet trgovina i društvene mreže |
30 |
mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Andreja Švigir Izrada poslovnog i marketing plana |
6 |
mr.sc. Mladen Jančić, CMC Psihodinamika prodajnog pregovaranja |
8 |
mr.sc. Saša Karlovčan, mr.sc. Mladen Jančić, CMC, Jadranka Jančić Babić Prodajne strategije i prodajni trening |
18 |
doc.dr.sc. Radojka Kraljević, Jadranka Jančić Babić Psihologija prodaje i ponašanje potrošača |
12 |
dr. Hrvoje Kenfelj, Dunja Lakuš, Dijana Zorić, Sandra Križanec Utjecajno komuniciranje i prezentacijske vještine |
22 |
Dražen Lančić Trgovačko pravo |
6 |
prof.dr.sc. Božo Skoko, Saša Blažeković, doc.dr.sc. Dejan Gluvačević Identitet, image i korporativni identitet |
10 |
mr.sc. Mladen Jančić, CMC, doc.dr.sc. Davor Perkov, prof.dr.sc. Velimir Srića Upravljanje odnosima s klijentima (CRM) |
6 |
prof.dr.sc. Božo Skoko, Boris Kovaček, Petar Mišo Mihočević Event Management |
8 |
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja |
UKUPNO SATI: | 150 |
Preduvjeti za upis: | Minimalno završena srednja škola |
Cijena programa: | 2.700,00 € / 20.343,15 kn (1€ = 7,53450 kn) |
Mogućnost otplate: | 10 rata |
Termini održavanja: | srijedom i četvrtkom od 17:00 do 21:00 sat |
Početak nastave: | srijeda, 06. studenog 2024. godine |
Kraj nastave: | sredina travnja 2025. godine |
MP
Menadžer prodaje
Sales manager
Organizacija prodajnog procesa složena je djelatnost čija je svrha konkretan čin prijenosa vlasništva robe od proizvođača, preko trgovine ili izravno u posjed potrošača odnosno kupca. Cilj usavršavanja menadžera prodaje je osposobiti ga znanjima i vještinama nužnim za uspješno pronalaženje novih potrošača, ispunjavanje narudžbi postojećih potrošača i davanje podrške prodajnom osoblju u obliku informacija i različitih načina unapređivanja prodaje. Namjera je menadžera prodaje usavršiti za samostalno vođenje i upravljanje prodajnim procesom.
Naučit ćemo vas:
- razumjeti osnove menadžmenta
- upoznati se sa radom, poslovanjem i ustrojstvom marketinške agencije
- razumjeti i primijeniti osnovne marketinške vještine
- razumjeti ponašanje i psihologiju potrošača
- koristiti se temeljnim znanjima iz psihologije prodaje
- uspješno koristiti sve načine promidžbe u prodaji
- samostalno primijeniti osnovne modele organizacije prodaje
- koristiti digitalne alate nužne u suvremenoj prodaji
- ovladati vještinama upravljanja ljudskim potencijalima u prodaji
- osposobiti se za uspješno pregovaranje u prodaji
- koristiti se osnovama iz trgovačkog prava te upoznati uzance i običaje u robnom prometu
- upoznati se s temeljnim mikroekonomskim poslovnim pojmovima
- ovladati prezentacijskim, komunikacijskim i retoričkim vještinama i osobnim poslovnim imidžem
- samostalno izraditi marketinško prodajni plan
- samostalno izraditi poslovni plan
- naučiti što je identitet i image
- naučiti što je brendiranje
Edukacija menadžer prodaje – predavači i kolegiji
doc.dr.sc. Davor Perkov Osnove menadžmenta |
24 |
dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, mr.sc. Igor Medić, Mate Mijić, Vice Božić, David Peranić Digitalni i gerila marketing, internet trgovina i društvene mreže |
30 |
mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Andreja Švigir Izrada poslovnog i marketing plana |
6 |
mr.sc. Mladen Jančić, CMC Psihodinamika prodajnog pregovaranja |
8 |
mr.sc. Saša Karlovčan, mr.sc. Mladen Jančić, CMC, Jadranka Jančić Babić Prodajne strategije i prodajni trening |
18 |
doc.dr.sc. Radojka Kraljević, Jadranka Jančić Babić Psihologija prodaje i ponašanje potrošača |
12 |
dr. Hrvoje Kenfelj, Dunja Lakuš, Dijana Zorić, Sandra Križanec Utjecajno komuniciranje i prezentacijske vještine |
22 |
Dražen Lančić Trgovačko pravo |
6 |
prof.dr.sc. Božo Skoko, Saša Blažeković, doc.dr.sc. Dejan Gluvačević Identitet, image i korporativni identitet |
10 |
mr.sc. Mladen Jančić, CMC, doc.dr.sc. Davor Perkov, prof.dr.sc. Velimir Srića Upravljanje odnosima s klijentima (CRM) |
6 |
prof.dr.sc. Božo Skoko, Boris Kovaček, Petar Mišo Mihočević Event Management |
8 |
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja |
UKUPNO SATI: | 150 |
Preduvjeti za upis: | Minimalno završena srednja škola |
Cijena: | 2.700,00 € / 20.343,15 kn (1€ = 7,53450 kn) |
Mog. otplate: | 10 rata |
Termini održavanja: | srijedom i četvrtkom od 17:00 do 21:00 |
Početak nastave: | srijeda, 06. studenog 2024. godine |
Kraj nastave: | sredina travnja 2025. godine |
Jednogodišnja stručna usavršavanja
Projektni menadžer - agilno upravljanje projektima - APM (u pripremi)
Jednogodišnja stručna usavršavanja
Menadžer za odnose s javnošću - PR
Menadžer političkog marketinga - MPM
Glasnogovornik - GL
Voditelj u elektroničkim medijima - VEM
Event menadžer - EM*
Predstojnik ureda/Poslovni tajnik - PU
Menadžer u zdravstvu - MZ
Menadžer ljudskih potencijala - HRM
Specijalist za radne odnose - SRO*
Menadžer prodaje - MP
Menadžer marketinga - MM
Spec. za digitalni marketing i društ. mreže - SDM
Brend menadžer - BM*
Projektni menadžer EU fondova - EUPM
Projektni menadžer - agilno upravljanje projektima - APM (u pripremi)
Projektni menadžer - PM
Kontroling menadžer - CM
Financijsko računovodstveni menadžer - FRM
Porezni specijalist - PS
Executive menadžer - novo ! - EXM
U. Kneza Mislava 14, 10 000 Zagreb
T. +385 1 4618 444
M. +385 91 2310 961, +385 99 5155 033
E. uciliste@experta.hr
Prijavi se na Newsletter
KONTAKT
U. Kneza Mislava 14, 10 000 Zagreb
T. +385 1 4618 444
M. +385 91 2310 961, +385 99 5155 033
E. uciliste@experta.hr